×
×

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی
ابلاغ اعتبار۱۵میلیاردی برای تامین اقلام بهداشتی مدارس

  • کد نوشته: 10053
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۰
  • ۰
  • مهدی خطیب زاده-معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی خبر از تامین ابلاغ 15 میلیاردريالی برای تامین اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده مورد نیاز مدارس استان در شرایط کرونا داد و گفت: این اقلام بهداشتی با اولویت مدارس محروم و کم‌برخوردار، در بین آنها توزیع خواهد شد.
    ابلاغ اعتبار۱۵میلیاردی برای تامین اقلام بهداشتی مدارس
  • تبلیغ هدفمند

    مهدی خطیب زاده-معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی خبر از تامین ابلاغ ۱۵ میلیاردریالی برای تامین اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده مورد نیاز مدارس استان در شرایط کرونا داد و گفت: این اقلام بهداشتی با اولویت مدارس محروم و کم‌برخوردار، در بین آنها توزیع خواهد شد.

    خطیب زاده افزود: با توجه شیوع کرونا، در سال تحصیلی گذشته نیز مبلغ ۱۲ میلیارد ریال اعتبار برای تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز مدارس استان هزینه و در نظر گرفته شده بود.  

    کاهش شمار حضور دانش آموزان در مدارس 

    خطیب زاده در ادامه نسبت به حضور دانش آموزان در مدارس، گفت: درروزهای ابتدایی بازگشایی مدارس، ۷۰ الی۸۰ درصد دانش آموزان در روستاها و حدود ۵۰ درصد دانش آموزان در شهرها در مدارس حضور یافتند اما با گذشت زمان حضور دانش آموزان در مدارس کاهش یافت.  

    وی افزود: علت کاهش و عدم حضور دانش آموزان در مدارس روستایی، ناچیز بوده و علت آن در عدم دسترسی به تجهیزاتی همچون گوشی هوشمند و یا اینترنت، به الجباردر کلاس درس حضور می یابند و میزان حضور همچنان۷۰ درصد است.

    ابلاغ اعتبار۱۵میلیاردی برای تامین اقلام بهداشتی مدارس
    ابلاغ اعتبار۱۵میلیاردی برای تامین اقلام بهداشتی مدارس

    وی با اشاره به اینکه همچنان در برخی از شهرهای استان، میزان حضور دانش آموزان در کلاس درس به ۲۰ درصد بوده که البته براساس گزارش رسیده این آمار در برخی مدارس شهری به رقم ۴۰ درصد هم گزارش شده است.  

    معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی از عدم اجباری بودن حضور دانش آموزان در کلاس درس خبر داد و گفت : کلاس هایی که در آن دانش آموز مبتلا به کرونا گزارش شود، تعطیل و آموزش در فضای مجازی دنبال می شود و اگر معلمان هم به این ویروس مبتلا شوند، فعالیت آموزشی را در فضای مجازی پیگیری می کنند.  

    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *