در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان از رتبه های برتر کنکور سراسر تجلیل شد.
×
×

تجلیل از رتبه های برتر کنکور، در شورای اسلامی شهر گرگان

  • کد نوشته: 10085
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۰
  • ۰
  • در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان از رتبه های برتر کنکور سراسر تجلیل شد.
    تجلیل از رتبه های برتر کنکور، در شورای اسلامی شهر گرگان
  • تبلیغ هدفمند

    در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان  از رتبه های برتر کنکور سراسر تجلیل شد.

    در این جلسه از تلاش دانش آموزان پرتلاش، خانواده هایشان و مجموعه مدیران و مربیان آموزشی، کسب رتبه های برتر و درخشش دانش آموزان گرگانی قدر دانی شد.

    حمایت همه جانبه از این دانش آموزان و توسعه زیرساخت های آموزشی برای کسب رتبه های برتر دانش آموزان در سال های از مباحثی بود که در این جلسه مطرح و اعضای شورای شهر بر آن تاکید داشتند.

    تجلیل از رتبه های برتر کنکور، در شورای اسلامی شهر گرگان
    تجلیل از رتبه های برتر کنکور، در شورای اسلامی شهر گرگان

    دانش آموزانی که در کنکور سراسری سال جاری موفق شده بودند رتبه های تک رقمی و دو رقمی را کسب کنند نیز ضمن قدردانی از برگزاری این مراسم، حمایت و پشتبانی خانواده ها و تلاش مربیان و معلمان شان را رسیدن به این رتبه ها بسیار اثرگذار دانستند و خواستار حمایت از دانش آموزان ممتاز و نخبگان و برنامه ریزی برای جلوگیری از فرار مغزها شدند.

    در این مراسم «محمد تیموری» رتبه سوم کنکور سراسری رشته تجربی، «شهریار سلیمانی» رتبه ۶ کنکور سراسری در رشته تجربی، «مهرگان تسلیمی» رتبه ۲۷ کنکورسراسری در رشته هنر، «مهرشاد تازیکی» رتبه ۵۱ کنکورسراسری در رشته ریاضی، «رضا سمیعی» رتبه ۵۵ کنکور سراسر در رشته تجربی، «سحر زرافشان» رتبه ۵۸ کنکورسراسری در رشته تجربی، «جمیل ندیمی» رتبه ۵۹ کنکور سراسری در رشته تجربی، «روناک رحیمی» رتبه ۷۳ کنکورسراسری در رشته انسانی، «صدرا اعلمی» رتبه ۹۰ کنکور سراسری در رشته انسانی، در صحن شورای اسلامی شهر گرگان تجلیل شدند.

    نویسنده: هنگامه خاندوزی
    منبع: شورای شهر

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *