مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: از ابتدای سال تا به امروز 680مورد تغییر کاربری شناسایی‌شده که با پیگیری‌های این اداره و همکاری مقامات قضایی استان 253مورد توقف عملیات داشته‌اند همچنین در این مدت 50واحد مسکونی نیز تخریب شده است.
×
×

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان
شناسایی۶۸۰ تغییر کاربری اراضی در لرستان

  • کد نوشته: 10099
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۰
  • ۰
  • مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: از ابتدای سال تا به امروز 680مورد تغییر کاربری شناسایی‌شده که با پیگیری‌های این اداره و همکاری مقامات قضایی استان 253مورد توقف عملیات داشته‌اند همچنین در این مدت 50واحد مسکونی نیز تخریب شده است.
    شناسایی۶۸۰ تغییر کاربری اراضی در لرستان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: از ابتدای سال تا به امروز ۶۸۰مورد تغییر کاربری شناسایی‌شده که با پیگیری‌های این اداره و همکاری مقامات قضایی استان ۲۵۳مورد توقف عملیات داشته‌اند همچنین در این مدت ۵۰واحد مسکونی نیز تخریب شده است.

    شناسایی680 تغییر کاربری اراضی در لرستان
    شناسایی۶۸۰ تغییر کاربری اراضی در لرستان

    کاووس رمضان‌زاده اظهار داشت: با وجود شیوع بیماری کرونا در کشور و لرستان گشت‌های امور اراضی جهاد کشاورزی استان به صورت روزانه نظارت‌های خود را انجام می‌دهند.

     وی با بیان اینکه در استان ۶ ماشین مختص به اداره امور اراضی است، افزود: از ابتدای سال تا به امروز ۶۸۰ مورد تغییر کاربری شناسایی‌شده که با همکاری دادستان و نیروی انتظامی حکم تخریب برای ۹۰ واحد مسکونی غیر مجاز اخذ شده که تا به امروز  50 مورد آن مورد اجرا شده است .

    مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان  بیان کرد:  در این مدت ۹۴ واحد مسکونی که در زمین‌های کشاورزی استان در حال ساخت بودند را از ادامه فعالیت منع کرده و آثار بنا را نیز تخریب کردیم همچنین با دستور دادستان جلوی ادامه کار ۶۹ واحد دیگر را گرفتیم.

    رمضان زاده با اشاره به اینکه متأسفانه تعدادی از احکام تخریب که از سال ۸۵ به بعد صادرشده اجرا نشده‌اند، تصریح کرد: با همکاری دستگاه قضا در حال حاضر به دنبال اجرای حکم تخریب برای این واحدها هستیم و تا به امروز تعدادی از آن‌ها نیز قلع قمع شده‌اند.

    وی خاطرنشان کرد: مناطقی مانند بهرام لو و قلعه سنگی در خرم‌آباد، منطقه گلدشت و ونایی در بروجرد، ترش آب و رحمت‌آباد در دورود و اطراف سد حوضیان در الیگودرز بیش‌ترین آمار ساخت‌وساز در زمین‌های کشاورزی را به خود اختصاص داده‌اند.

    منبع: فارس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *