رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران گفت: 28 موکب مازندران به جای حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی آمادگی خود را برای حضور فعال در بحث کمک‌های مومنانه اعلام کردند.
×
×

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران
آمادگی ۲۸ موکب مازندرانی برای کمک‌های مومنانه

  • کد نوشته: 10103
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۰
  • ۰
  • رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران گفت: 28 موکب مازندران به جای حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی آمادگی خود را برای حضور فعال در بحث کمک‌های مومنانه اعلام کردند.
    آمادگی ۲۸ موکب مازندرانی برای کمک‌های مومنانه
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران گفت: ۲۸ موکب مازندران به جای حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی آمادگی خود را برای حضور فعال در بحث کمک‌های مومنانه اعلام کردند.

    آمادگی 28 موکب مازندرانی برای کمک‌های مومنانه
    آمادگی ۲۸ موکب مازندرانی برای کمک‌های مومنانه

    محمدحسن اصغری درباره کمک‌های موکب‌های اربعین استان به‌مناسبت اربعین حسینی داظهار کرد: باتوجه به اینکه امسال اعزام زائر برای اربعین نداریم ماموریت موکب‌ها در بحث‌های مختلفی تعریف شده است.

    وی با اشاره به حضور فعال موکب‌ها در بحث پویش مهربانی و کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت، افزود: بحث کمک‌های مومنانه نیز از دیگر ماموریت‌های موکب‌ها است که تاکنون خدمات بسیار خوبی داشتند و درحال آمادگی برای توزیع کمک‌های مومنانه به ‌مناسبت اربعین حسینی هستند.

    رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران بیان کرد: ماموریت دیگر موکب‌ها، کمک به ساخت صحن حضرت زینب کبری (س) در کربلا است تا  برای اربعین سال بعد آماده شود که تحقق این مهم به کاهش ترافیک زائر کمک شایانی خواهد کرد.

    اصغری با اعلام اینکه  ۲۸ موکب مازندران در راستای ماموریت‌های تعریف شده اعلام آمادگی کردند، بیان کرد: به‌مناسبت روز اربعین نیز موکب‌ها در شهرهای سطح استان ایستگاه‌هایی دایر خواهند کرد و به مردم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه خواهند دارد.

    وی با اشاره به اینکه امسال مشارکت مازندرانی در بازسازی عتبات عالیات کم نشد، تصریح کرد: باتوجه به شرایط کرونایی کمک‌ها بیشتر به سمت کمک‌های مومنانه رفت که درخور تحسین بود.

    رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران یادآور شد: سال گذشته مردم مازندران در بازسازی عتبات عالیات یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک کردند ولی امسال کمک‌های آنان یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان بوده است.

    اصغری در پایان گفت: باتوجه به اینکه امسال  زائران موفق نشدند به اربعین اعزام شوند درخواست ما این است هزینه سفر خود را برای ساخت صحن درنظر بگیرند.

    منبع: فارس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *