×
×

بهره‌برداری۲۰۰پروژه طرح هادی روستایی

  • کد نوشته: 10171
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۱
  • ۰
  • آغاز بهره‌برداری متمرکز با سرمایه‌گذاری ۲۲۸ میلیارد ریالی از ۲۰۰ پروژه طرح هادی روستایی گلستان عصر روز پنجشنبه که با حضور رییس و جمعی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،معاون بنیاد مسکن کشور، استاندار و مسوولان گلستان در روستای کلاجان گرگان شروع شد.
    بهره‌برداری۲۰۰پروژه طرح هادی روستایی
  • تبلیغ هدفمند

    آغاز بهره‌برداری متمرکز با سرمایه‌گذاری ۲۲۸ میلیارد ریالی از ۲۰۰ پروژه طرح هادی روستایی گلستان عصر روز پنجشنبه که با حضور رییس و جمعی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،معاون بنیاد مسکن کشور، استاندار و مسوولان گلستان در روستای کلاجان گرگان شروع شد.

     رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جمع اهالی روستای کلاجان گرگان گفت: یکی از راه های جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها، فراهم کردن امکانات و زیرساخت های اولیه است که رسیدن به این هدف می تواند با افزایش جمعیت فعال روستاها، موجب بیشتر شدن تولیدات کشاورزی و صنایع دستی شود.

    محمدرضا رضایی کوچی همچنین از عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان در اجرای طرح های بهسازی روستاهای این استان قدردانی کرد.

    بهره‌برداری۲۰۰پروژه طرح هادی روستایی
    بهره‌برداری۲۰۰پروژه طرح هادی روستایی

    رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به حمایت مجلس از دهیاران اشاره کرد و گفت: بهبود شرایط دهیاران که در معرض مطالبات مردم بوده و با حداقل امکانات، خدمات ارایه می دهند از سوی مجلس دنبال خواهد شد.

     معاون عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور نیز در این مراسم گفت که اجرای پروژه های طرح هادی روستایی مبنای فعالیت عمرانی این نهاد در راستای ارایه خدمات است.

    محمدرضا شاملو افزود: نمونه بارز فعالیت عمرانی این بنیاد توسط اداره کل گلستان اجرا شده که بخشی از آن امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

    هادی حق شناس استاندار گلستان نیز به ظرفیت این استان در حوزه های مختلف از جمله روستا اشاره کرد و گفت: گلستان دومین استان دارای بیشترین جمعیت روستانشین کشور است که دغدغه اشتغال این جمعیت با هدف جلوگیری از مهاجرت آن ها برطرف خواهد شد.

    رییس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی صبح روز پنجشنبه همچنین از روستاهای زلزله زده بخش مرکزی شهرستان رامیان دیدن کردند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *