×
×

امام جمعه بجنورد:
اجازه خودنمایی به اشرارباوجود نیروی انتظامی داده نمی شود

  • کد نوشته: 10233
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۲
  • ۰
  • حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: نیروی انتظامی اجازه خودنمایی را به اشرار با رصد همه ارکان جامعه، عرصه را بر آنها تنگ کرده است چرا که نیروی انتظامی حافظ امنیت جامعه در کلیه حوزه های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و فرهنگی بوده است که این نقش باید در تمام این حوزه ها نمایش داده شود تا هیچ یک از اشرار به خود اجازه جولان دادن را ندهد.
    اجازه خودنمایی به اشرارباوجود نیروی انتظامی داده نمی شود
  • تبلیغ هدفمند

    حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: نیروی انتظامی اجازه خودنمایی را به اشرار با رصد همه ارکان جامعه، عرصه را بر آنها تنگ کرده است چرا که نیروی انتظامی حافظ امنیت جامعه در کلیه حوزه های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و فرهنگی بوده است که این نقش باید در تمام این حوزه ها نمایش داده شود تا هیچ یک از اشرار به خود اجازه جولان دادن را ندهد.

    امام جمعه بجنورد با اشاره به این که امنیت به دست این افراد تامین می شود گفت: در چند ماه اخیر توسط این افراد شرارت های را در گوشه و کنار کشور و در استان موجب تهدید جامعه بود مورد شناسایی و خنثی شد.

    وی در ادامه اظهارات خود افزود: با افشاگری های بنیانگذار جمهوری اسلامی بود که پشت طاغوت به لرزه افتاد و این امام خمینی (ره) بود که به هجرت خود پیام انقلاب را به جهانیان ارسال کرد.

    وی ضمن اشاره به افشاگری امام علیه جنایت‌های پهلوی گفت: این افشاگری ها در واقع اعلام پیام انقلاب به سرتاسر جهان بود که موجب به ثمر نشستن نهال انقلاب وباعث ایجاد نظام جمهوری اسلامی گردید.

    اجازه خودنمایی به اشرارباوجود نیروی انتظامی داده نمی شود
    اجازه خودنمایی به اشرارباوجود نیروی انتظامی داده نمی شود

    نماینده ولی فقیه در استان گفت: کتب درسی در مدارس و دانشگاه‌ها باید به نحوی حرکات و راه امام را ترسیم نماید که همواره مانند نوری در تاریکی نشان راه جوانان باشد و بدین طریق راه و یاد امام در دل ها همیشه جاودان باشد.

    خطیب نماز جمعه ضمن اشاره به هشدار در مورد رعایت نکات وپروتکل ها ورعایت موازین بهداشتی گفت: هم اکنون ویروسی که ساخته دست دشمن است جامعه را در خود فرا گرفته است که همه باید با تلاش یکدیگر موجب نابودی این ویروس شویم اما در کنار این ویروس، ویروس دیگری بنام بدحجابی و هنجار شکنی و دهن کجی به ارزش های اسلامی نیز جامعه را مورد تهدید و تنهش قرار داده است که اگر به حال خود رها شود قطعاهزینه ها سنگینی برای مقابله با آن باید پرداخت کنیم.

    ریاست شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه  همه باید در مقابل این ویروس ها حساس بوده و نیروی انتظامی نیز باید محیط را برای این گونه ویروس که عامل انتشار آن دشمن است که دراقتصاد و مرزها و بازار ما رخنه کرده منطقه را برای جولان دادن آن نا امن کند.

    حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی دراشاره به موسم حج و  اربعین این دو مراسم را از کنگره های بزرگ جهان اسلام و شیعه دانست و افزود: هر چند در سال جاری موفق به برگزاری این دو رخداد عظیم نمی توانیم باشیم اما نباید آرمانهای امام حسین را از خود دور کنیم بلکه باید با قدم نهادن در مسیر راه امام حسین و شهدای کربلا قدام نهیم و با زنده نگه داشتن یاد شهدا در مساجد حتی به صورت اندک و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اجازه هر گونه عربده کشی را از سوی دشمن بگیریم.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *