×
×

امام جمعه گرگان:
ایران به دنبال پایان مناقشات بین آذربایجان و ارمنستان است

  • کد نوشته: 10242
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۲
  • ۰
  • آیت الله سیدکاظم نور مفیدی- نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت فقط مذاکره می تواند به این مناقشات پایان دهد و ایران بدنبال پایان جنگ بین آذربایجان و ارمنستان است.
    ایران به دنبال پایان مناقشات بین آذربایجان و ارمنستان است
  • تبلیغ هدفمند

    آیت الله سیدکاظم نور مفیدی- نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت فقط مذاکره می تواند به این مناقشات پایان دهد و ایران بدنبال پایان جنگ بین آذربایجان و ارمنستان است.

    آیت الله سیدکاظم نور مفیدی در خطبه‌های نماز جمعه گرگان اظهار داشت: به تازگی شاهد فضا سازی های غیر عادی مبنی بر حمایت ایران از ارمنستان در شبکه های اجتماعی در حال انعکاس و شیوع است که همگان می دانند که این امر چیزی جزء توطئه دوشمنان نبوده و می دانند که ایران به دنبال ایجاد صلح و برقراری نظم و امنیت در منطقه مخصوصا کشورهای همسایه است.

     نیروهای نظامی دو کشور که هریک دیگری را آغازگر حملات می دانند از روز یکشنبه ششم مهرماه به بهانه مالکیت منطقه قره باغ دچار اختلاف گردیده و در این ارتباط بایکدیگر به جنگ پرداختند.

    در همین بین ایران با دعوت و خویشتنداری به دو طرف مناقشه آمادگی خود را جهت آغاز گفتگو و استقرار صلح و نظم و امنیت و آرامش به باکو و ایروان اعلام کرده است.

    ایران به دنبال پایان مناقشات بین آذربایجان و ارمنستان است
    ایران به دنبال پایان مناقشات بین آذربایجان و ارمنستان است

    نماینده ولی فقیه در گرگان ضمن اشاره به اربعین حسینی افزود: در کنار این که نباید از عشق و ارادت خود به اباعبدالله بکاهیم اما باید با در نظر گرفتن و عمل به توصیه های مقام معظم رهبری و ستاد ملی کرونا موجب از بین رفتن امنیت خود و اطرافیان مان در این شرایط کرونایی نشویم.

    وی حفظ وحدت مسلمانان را از مهم ترین  فلسفه برگزاری مجالس عاشورا و اربعین در برابر دشمنان عنوان کرد.

    نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین با تبریک هفته گرامی‌داشت هفته ناجا گفت: مردم همواره قدردان نیروی انتظامی شهدای آن هستند چرا که آنها تلاش بسیاری برای ایجاد نظم و امنیت تقدیم جمهوری اسلامی کرده اند.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *