×
×

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کردکوی
افتتاح وکلنگ زنی۲پروژه شرکت آب وفاضلاب

  • کد نوشته: 10287
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۲
  • ۰
  • مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کردکوی از آیین افتتاح و کلنگ زنی ۲ پروژه تامین آب آشامیدنی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
    افتتاح وکلنگ زنی۲پروژه شرکت آب وفاضلاب
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کردکوی از آیین افتتاح و کلنگ زنی ۲ پروژه تامین آب آشامیدنی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، ابوذر پاسندی افزود : در حاشیه آیین افتتاح متمرکز پروژه های هفته دولت در شهرستان کردکوی با حضور مهندس کریمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان گلستان ، فرماندار ، شهردار ، اعضای شورای شهر و مدیران دستگاه های اجرایی در این شهرستان ۲ پروژه شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در شهرستان کردکوی افتتاح و کلنگ زنی گردید .

    وی اظهار داشت :احداث مخزن ۴۰۰ متر مکعبی زمینی روستای ایلوار با اعتباری بالغ بر ۱۰۰/۴میلیون ریال از محل اعتبارات استانی  از پروژه های افتتاح شده شرکت آب و فاضلاب در شهرستان کردکوی بوده است ..

    پاسندی در ادامه افزود : حفر یک حلقه چاه در روستای سرکلاته با اعتباری بالغ بر ۷٫۷۵۰میلیون ریال جهت  جبران بخشی از کمبود آب شرب در این روستا از پروژه های کلنگ زنی شده در این شهرستان بوده است  .

    مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کردکوی در پایان تصریح کرد : با اجرای این طرح‌ها در مجموع ۳۲۳۰خانوار با اعتباری بالغ بر ۱۱٫۸۵۰میلیون ریال از خدمات آبرسانی مطلوب بهره مند می گردند .

    منبع: روابط عمومی

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *