×
×

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد:
تاخت و تاز کرونا همچنان بر سر شهرها

  • کد نوشته: 10326
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار دکتر سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی و افزایش آمار مبتلایان به کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت:از روز گذشته 11مهر99تا بدین ساعت براساس آزمایشات تشخیصی 3523 مبتلای جدید شناسایی که از این تعداد 1401نفر نیاز بستری شدن در مراکز درمانی را داشته اند .
    تاخت و تاز کرونا همچنان بر سر شهرها
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب کار دکتر سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی و افزایش آمار مبتلایان به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت:از روز گذشته ۱۱مهر۹۹تا بدین ساعت براساس آزمایشات تشخیصی ۳۵۲۳ مبتلای جدید شناسایی که از این تعداد ۱۴۰۱نفر نیاز بستری شدن در مراکز درمانی را داشته اند .

    دکتر لاری با اشاره به اینکه در مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۶۸ هزار و ۱۱۹ نفر رسیده است، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، شاهد از دست دادن و مرگ ۱۷۹ بیمار مبتلا به کووید۱۹ توسط کرونا بودیم که براساس این آمار مجموع قربانیان این بیماری تا بدین لحظه به ۲۶ هزار و ۷۴۶ نفر رسیده است.

    سخنگوی وزارت بهداشت و درمان با ابراز خرسندی نسبت به اینکه تا کنون ۳۸۷ هزار و ۶۷۵ نفر از بیماران، بهبود و درمان یافته و از بیمارستانها ترخیص شده اند، افزود: اما در حین خوشحالی برای بهبودیافتگان وضع سلامتی ۴۱۲۷ نفر ازاین بیماران در وضعیت بحرانی و در حال مبارزه با کرونا هستند و تحت مراقبت های ویژه درمانی قرار دارند.

    وی ضمن اشاره به آمارمبتلایان به این ویروس افزود تا کنون بیش از چهار میلیون آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور برای شناسایی مبتلایان انجام شده است.

    سخنگوی وزارت بهداشت و درمان پزشکی ضمن اشاره به استانهای درگیری کشور گفت: استان های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند،

    وی در پایان نیز گفت: ۴ استان کشور نیز همچنان در وضعیت هشدار می باشند که نام آنها عبارت است از استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان که در صورت رعایت نکردن پروتکلهای بهداشتی توسط شهروندان شاهد ورود این ۴ استان نیز به وضعیت قرمز خواهیم بود .

    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *