×
×

مدیرکل استاندارد استان کرمان
انجام۶۸۸مورد بازرسی از واحدهای تولیدی کرمان

  • کد نوشته: 10361
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۳
  • ۰
  • به گفته مدیرکل استاندارد استان کرمان طی ۶ماهه امسال ۶۶۸ مورد بازرسی فنی و ۲۱۸ مورد نمونه‌برداری کارشناسان این اداره‌کل از واحدهای تولیدی استان انجام گرفته است .
    انجام۶۸۸مورد بازرسی از واحدهای تولیدی کرمان
  • تبلیغ هدفمند

     به گفته مدیرکل استاندارد استان کرمان طی ۶ماهه امسال ۶۶۸ مورد بازرسی فنی و ۲۱۸ مورد نمونه‌برداری کارشناسان این اداره‌کل از واحدهای تولیدی استان انجام گرفته است .

    اسماعیل عاقلی با اشاره به اینکه عرصه را بر متخلفان دشوار می‌کنیم ، افزود: اداره‌کل استاندارد استان کرمان در راستای عمل به سیاست‌های کلان خود و رسیدگی به مشکلات زندگی و معیشت مردم وضعیت محصولات تولیدی را رصد و رعایت اصل کیفیت را به صورت جدی پیگیری می‌کند.

    وی اظهار داشت: بازرسان اداره‌کل استاندارد استان کرمان تعداد ۶۸۸ مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی در حوزه صنایع شیمیایی، غذایی، ساختمانی، بسته بندی و سلولزی، برق و الکترونیک، انگ فلزات گرانبها، طی ۶ ماه نخست سال جاری انجام داده است.

    مدیرکل استاندارد استان کرمان تصریح کرد: وضعیت بهداشتی، فنی، خط تولید، انبارهای مواد اولیه و محصول نهایی و آزمایشگاه‌ها در این بازرسی‌ها بر اساس استانداردهای ملی مربوطه مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.

    انجام۶۸۸مورد بازرسی از واحدهای تولیدی کرمان
    انجام۶۸۸مورد بازرسی از واحدهای تولیدی کرمان

    وی گفت: همچنین تعداد ۲۱۸ مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی تحت پوشش اداره‌کل استاندارد استان کرمان انجام و این نمونه‌ها آزمون شده است.

    عاقلی بیان داشت: نمونه‌برداری‌های یاد شده از گروه صنایع نساجی، بسته بندی، شیمیایی، برق و الکترونیک، خودرو و نیرو محرکه، ساختمانی و معدنی، ایمنی و سلامت و فلزات گرانبهای استان کرمان بود.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *