×
×

وزیر راه و شهرسازی
شروع دور دوم ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از فردا تا پایان مهرماه

  • کد نوشته: 10373
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۲
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه همکاری مسکن بین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران گفت: از فردا تا پایان مهرماه جاماندگان دریافت تسهیلات کرونا ودیعه مسکن می توانند بر اساس مصوبه جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن، نسبت به ثبت‌نام برای دریافت وام اجاره مسکن اقدام کنند.
    شروع دور دوم ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از فردا تا پایان مهرماه
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه همکاری مسکن بین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران گفت: از فردا تا پایان مهرماه جاماندگان دریافت تسهیلات کرونا ودیعه مسکن می توانند بر اساس مصوبه جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن، نسبت به ثبت‌نام برای دریافت وام اجاره مسکن اقدام کنند.

    اسلامی با اشاره به شرایط فعلی مسکن شهروندان افزود: با استفاده از ظرفیت زمین‌های که در اختیار وزارت جهاد کشاورزی که به عنوان زمین های کشاورزی محسوب می شود در این روز موفق شدیم گام دیگر برای تحقق و اجرای طرح مسکن ملی برداریم.

    شروع دور دوم ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از فردا تا پایان مهرماه
    شروع دور دوم ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از فردا تا پایان مهرماه

    وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به تحرکی که در این بخش صورت گرفته علاوه بر خانه دار شدن شاغلان وزارت جهاد کشاورزی شاهد رونق اقتصادی و به تبع افزایش اشتغال در این بخش نیز خواهیم شد.

    وی با اشاره به آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن، افزود: امروز در ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه گرفتیم ثبت نام جاماندگان وام ودیعه مسکن را دوباره آغاز کنیم.  

    وی در پایان ضمن اشاره به افرادی که در مرحله نخست ثبت نام وام ودیعه مسکن جا نتوانستند اقدامات لازم را انجام دهند گفت: این افراد می‌توانند از فردا تا پایان مهرماه با مراجعه به سامانه طرح مسکن ملی نسبت به ثبت نام وام ودیعه اقدام نمایند.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *