×
×

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران
ارسال محصولات صنایع‌دستی با۳۰ درصدتخفیف پست

  • کد نوشته: 10376
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۳
  • ۰
  • به منظور جهش فروش صنایع‌دستی مدیرعامل شرکت ملی پست ایران از تخفیف ۳۰ درصدی سرویس پست پیشتاز برای ارسال محصولات صنایع‌دستی، خبر داد.
    ارسال محصولات صنایع‌دستی با۳۰ درصدتخفیف پست
  • تبلیغ هدفمند

    به منظور جهش فروش صنایع‌دستی مدیرعامل شرکت ملی پست ایران از تخفیف ۳۰ درصدی سرویس پست پیشتاز برای ارسال محصولات صنایع‌دستی، خبر داد.

    رمضانعلی سبحانی‌فر، با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با معاونت صنایع‌دستی کشور و توافق در خصوص حمایت از هنرمندان و فعالان صنایع‌دستی از جمله تخفیف ۳۰ درصدی سرویس پست پیشتاز برای ارسال محصولات صنایع‌دستی،خبر داد و گفت: خوشبختانه در حوزه صنایع‌دستی ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد و با وجود رشته‌های متنوع محصولات و تولیدات این بخش از زیبایی خاصی برخوردار هستند.

    او با اشاره به وجود هنرمندانی خاص در ایران افزود: آنچه در کنارهنرمندان ایرانی با محصولات زیبای تولید خود حائز اهمیت است ایجاد و زمینه سازی یک بستر و فضای مناسب برای فروش تولیدات دستان این هنرمندان فراهم شود.

    به گزارش بازار کسب کار، سبحانی‌فر در ادامه با اشاره به ظرفیت شبکه های اجتماعی جهت بازاریابی گفت: برای فروش این محصولات نخست باید با بهره بردن از پتانسیل فضای مجازی نسبت به معرفی آن‌ها محصولات تولیدی دستان هنرمندان استفاده کرد و بعد از آن باید بتوانیم از یک شبکه توزیع و ارسال محصولات فروخته شده زمینه فروش محصولات صنایع‌دستی را در هر نطقه از کشور فراهم نمائیم.

    وی در ادامه افزود: شرکت ملی پست ایران با اعلام این آمادگی قادر خواهد بود که محصولات صنایع‌دستی تولیدی را با قیمتی مناسب به هر نقطه از کشور و به دست مصرف کنندگان برساند.

    مدیرعامل شرکت ملی پست ایران خاطرنشان کرد: از آنجایی که سالجاری مزین به سال جهش تولید است. معاونت صنایع‌دستی کشور و شرکت ملی پست ایران با هدف حمایت از تولیدات داخلی تفاهم‌نامه همکاری امضا نمودند که این تفاهم‌نامه می‌تواند منجر به ایجاد جهش و رونق تولید و فروش محصولات صنایع‌دستی هنرمندان کشور شود.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *