×
×

شهردار گرگان
تولید سالانه۱۱۰میلیون کیلو زباله توسط گرگانی‌ها

  • کد نوشته: 10463
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۴
  • ۰
  • عبدالرضا دادبود-شهردار گرگان گفت که مردم این شهر سالانه حدود ۱۱۰ میلیون کیلو زباله تولید می‌کنند که انتقال این حجم زباله به سایت پسماند نیازمند ۲۸ میلیارد ریال اعتبار است.
    تولید سالانه۱۱۰میلیون کیلو زباله توسط گرگانی‌ها
  • تبلیغ هدفمند

    عبدالرضا دادبود-شهردار گرگان گفت که مردم این شهر سالانه حدود ۱۱۰ میلیون کیلو زباله تولید می‌کنند که انتقال این حجم زباله به سایت پسماند نیازمند ۲۸ میلیارد ریال اعتبار است.

    عبدالرضا دادبود در دویست و چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان که شامگاه شنبه برگزار شد با ارایه طرحی اظهار داشت: یک پیمانکار بخش خصوصی در ازای دریافت حق الزحمه به ازای هر کیلو ۲ هزار و ۶۰۰ ریال زباله‌های گرگان را از محل جمع آوری موقت به سایت غربی مدیریت پسماند استان در ۴۰ کیلومتری گرگان منتقل خواهد کرد.

    شورای شهر گرگان در این جلسه اجرای این طرح را به تصویب رساند.

    تولید سالانه۱۱۰میلیون کیلو زباله توسط گرگانی‌ها
    تولید سالانه۱۱۰میلیون کیلو زباله توسط گرگانی‌ها

    معاون خدمت شهری گرگان پیشتر در گفتگو با ایرنا گفته بود: کوچه‌ها، میادین و خیابان‌های گرگان با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار سالانه و تلاش ۵۴۶ نیروی خدماتی از وجود زباله پاکسازی می شود.

    موسی‌الرضا صفری همچنین گفت: برای ۱۴۰ هزار واحد مسکونی گرگان، ۲ هزار و ۷۵۰ صندوق زباله پیش بینی شده است.

    تصویب لایحه پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی به خاطر محکومیت شهرداری گرگان در مراجع قضایی ، تعیین نماینده شورای شهر در کارگروه مهر و میراث، مساعدت مالی به تعدادی از شهروندان نیازمند تحت پوشش مراجع امدادی، پیگیری مشکلات محله کم‌برخوردار اسلام آباد، ساماندهی پارک پنج هکتاری باهنر ، بهسازی ترافیکی محدوده تپه تاریخی قلعه خندان و تشدید نظارت بر عملکرد واحد حقوقی شهرداری از جمله دیگر مباحث مطروح شده در این جلسه بود.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *