×
×

استاندار لرستان
تهاتر۲۳۰میلیارد تومان اعتبار در لرستان

  • کد نوشته: 10470
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۴
  • ۰
  • استاندار لرستان گفت: ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار طی سه سال گذشته در استان تهاتر (توافق نسبت به تسویه بدهی و مطالبات بین دوطرف) شده است.
    تهاتر۲۳۰میلیارد تومان اعتبار در لرستان
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار لرستان گفت: ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار طی سه سال گذشته در استان تهاتر (توافق نسبت به تسویه بدهی و مطالبات بین دوطرف) شده است.

    سیدموسی خادمی روز یکشنبه در هفتمین جلسه ویدئو کنفرانس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان افزود: با استفاده از این طریق، منابع مالی بدون آنکه در بودجه لحاظ شود، به استان تزریق شده است.

    وی با بیان اینکه پرداخت بدهی دستگاه های اجرایی با تهاتر انجام می پذیرد ادامه داد: موضوع تهاتر بدهی دستگاه های اجرایی به اشخاص حقیقی و حقوقی به عنوان یک مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه دنبال می شود.

    استاندار لرستان تصریح کرد: همچنین در قانون بودجه برای هر دستگاه اجرایی سهمی تعیین شده است که مدیران باید پیگیری های لازم را جهت جذب سهم خود انجام دهند.

    خادمی اظهار داشت: پیگیری جذب اعتبارات شناور و متفرقه قانون بودجه کشور از محل ۱۴ میلیارد تومان باید در دستور کار ادارات استان باشد و مدیران دستگاه های اجرایی موظف به پیگیری تخصیص سهم تعریف شده در مدت زمان معین هستند.

    تهاتر۲۳۰میلیارد تومان اعتبار در لرستان
    تهاتر۲۳۰میلیارد تومان اعتبار در لرستان

    وی  ادامه داد: سهم لرستان از بودجه کشور به نسبت جمعیت ۲ تا سه درصد است که به منظور تلاش بیشتر مدیران دستگاه های اجرایی جهت احقاق حقوق مردم استان، این رقم تا پنج درصد در نظر گرفته شده است. 

    وی با اشاره به راه اندازی کارخانه نوآوری در لرستان گفت: با توجه به اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی و کمک های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به استان، این کارخانه در آینده نزدیک ایجاد خواهد شد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *