مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: در 6 ماهه نخست امسال شاهد رشد 21 درصدی مصرف گاز در لرستان بودیم که این موضوع بیشتر به علت گازرسانی به تعدادی از صنایع بزرگ استان است.
×
×

مدیر عامل شرکت گاز لرستان
۲۱درصد رشد مصرف گاز در لرستان

  • کد نوشته: 10517
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۴
  • ۰
  • مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: در 6 ماهه نخست امسال شاهد رشد 21 درصدی مصرف گاز در لرستان بودیم که این موضوع بیشتر به علت گازرسانی به تعدادی از صنایع بزرگ استان است.
    ۲۱درصد رشد مصرف گاز در لرستان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: در ۶ ماهه نخست امسال شاهد رشد ۲۱ درصدی مصرف گاز در لرستان بودیم که این موضوع بیشتر به علت گازرسانی به تعدادی از صنایع بزرگ استان است.

    ۲۱درصد رشد مصرف گاز در لرستان
    ۲۱درصد رشد مصرف گاز در لرستان

    کرم گودرزی اظهار داشت: در ۶ ماه نخست امسال شاهد رشد ۲۱ درصدی مصرف گاز در لرستان بودیم.

    وی با اشاره به علل  افزایش مصرف گاز در لرستان، افزود: علت اصلی این موضوع گازرسانی به تعدادی از صنایع بزرگ در استان است همچنین پیش بینی می‌شود که با تکمیل دو نیروگاهی که در استان در حال تکمیل بوده میزان رشد قابل توجهی در مصرف گاز داشته باشیم.

    مدیر عامل شرکت گاز لرستان بیان کرد: این شرکت در استان در حوزه شهری دارای ۴۰۲ هزار ۵۰۰ مشترک و در حوزه روستایی بیش از ۱۴۵ هزار مشترک دارد که با توجه به این ارقام ظریب نفوذ گاز در مناطق شهری استان ۹۹.۸ و در مناطق روستایی ۸۸.۸ درصد است.

    گودرزی با اشاره به اینکه در لرستان ۵۰ چایگاه سوختCNG داریم، تصریح کرد: در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته شاهد رشد ۱۱ درصدی مصرف در این حوزه بوده‌ایم که این میزان ۶۵ میلیون متر مکعب گاز CNG بوده است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *