مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حق فنی و سختی کار حق کارگران و شهرداری موظف است که قانون را اجرایی کند.
×
×

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
الزام پرداخت حق فنی و سختی کار به کارگران شهرداری دوگنبدان

  • کد نوشته: 10529
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۴
  • ۰
  • مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حق فنی و سختی کار حق کارگران و شهرداری موظف است که قانون را اجرایی کند.
    الزام پرداخت حق فنی و سختی کار به کارگران شهرداری دوگنبدان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حق فنی و سختی کار حق کارگران و شهرداری موظف است که قانون را اجرایی کند.

    الزام پرداخت حق فنی و سختی کار به کارگران شهرداری  دوگنبدان
    الزام پرداخت حق فنی و سختی کار به کارگران شهرداری دوگنبدان

    نشست بررسی مشکلات کارگران شهرداری دوگنبدان با حضور فرماندار، نماینده کارگران، نماینده شهرداری و مدیرکل کار استان در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.

     در این نشست پروانه نیک مرام با اشاره به اینکه چندین بار است که  جلسه کمیسیون کارگری  گچساران در استان و شهرستان برگزار می شود، اظهار کرد: مقرر شد که در کمیسیون کارگری پرونده مشکلات جامعه کارگران شهرداری دوگنبدان از تهران پیگیری شود.

    وی ادامه داد: علی رقم اینکه منتظر پاسخ جواب از تهران بودیم پیگیری این مشکل از سوی استانداری به اداره کار ارجاع داده شد.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد  ادامه داد: از سال گذشته تا کنون   آیتم‌هایی از جمله سختی کار، حق فنی، حق شیفت  که در سالیان گذشته پرداخت می‌شد اما از سال گذشته تا کنون این آیتم‌های از حقوق کارگران شهرداری حذف شده است.

    نیک مرام با بیان اینکه  با توجه به بررسی‌هایی که صورت گرفت بایستی حق فنی و سختی کار به کارکنان شهرداری داده شود، عنوان کرد: اکنون ۳۰ نفر ا ز کارگران شهرداری شکایت کرده و آرایی که صادر شده  حق فنی و سختی کار به این افراد داده شد.

    وی ادامه داد:  علی رغم اینکه  پرونده به اجرای احکام عدالت اداری صادر شده است و طبق قانونی که صادر شده شهرداری موظف است که  برابر قانون عمل کند و حق فنی و سختی کار  را برای کاگران شهرداری لحاظ کند.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مجددا همین آرایی که اکنون صادر شده در سال گذشته هم صادر شده بود.

     نیک مرام با بیان اینکه بعد از نشست چند روز گذشته کمیسیون کارگری  مشکلی از کارگران حل نشده است، اذعان کرد: با توجه به اینکه این مشکل در استان، شهرستان و کمیسیون کارگری مطرح شده است.

    وی با اشاره به اینکه قانون به صراحت بیان دارد که یک تفاهم بین کارگر و کارفرما  وجود دارد، ابراز کرد:حق فنی و سختی کار  حق کارگران است و شهرداری موظف است که قانون را اجرایی کند.

    نیک مرام خاطرنشان کرد:  چرا در شهرستان گچساران برای یه مصوبه باید ۲۰بار جلسه گرفته شود واین جای  تعجب دارد.

    منبع: فارس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *