×
×

معاون برنامه‌ریزی فرماندار شیروان
ایجاد اشتغال برایهزار و۷۱۳باتسهیلات روستایی

  • کد نوشته: 10568
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۵
  • ۰
  • معاون برنامه‌ریزی فرماندار شیروان گفت: پرداخت هزار و ۲۰۰ میلیارد و ۷۰۱ میلیون ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی، امسال برای هزار و ۷۱۳ نفر در این شهرستان ایجاد اشتغال کرده است.
    ایجاد اشتغال برایهزار و۷۱۳باتسهیلات روستایی
  • تبلیغ هدفمند

    معاون برنامه‌ریزی فرماندار شیروان گفت: پرداخت هزار و ۲۰۰ میلیارد و ۷۰۱ میلیون ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی، امسال برای هزار و ۷۱۳ نفر در این شهرستان ایجاد اشتغال کرده است.

    سیدوحید میرزامحمدزاده اظهار داشت: این تعداد اشتغال با اجرای هزار و ۹۳ طرح ایجاد شده که بیشترین این طرح ها در زمینه دامداری بوده است.

    وی تسهیلات پرداخت شده را با کارمزدهای صفر، چهار و ۶ درصد و با بازپرداخت پنج ساله عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط خوب تسهیلات پرداختی و کارمزد پایین آن، استقبال مردم این شهرستان از این بخش بسیار مطلوب بوده است.

    میرزامحمدزاده افزود: شهرستان شیروان در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و اشتغالزایی از محل این منابع، رتبه نخست خراسان شمالی را کسب کرده است.

    معاون برنامه ریزی فرماندار شیروان گفت: برنامه اشتغال روستایی طرحی است که دولت دوازدهم برای رونق بازار کار و کاهش نرخ بیکاری در شهرهای کوچک و روستاها عملیاتی کرده است.  ایجاد اشتغال پایدار، تکیه بر الگوی اقتصاد مقاومتی و عدم وابستگی به خارج در اولویت این برنامه قرار دارد.

    ایجاد اشتغال برایهزار و۷۱۳باتسهیلات روستایی
    ایجاد اشتغال برایهزار و۷۱۳باتسهیلات روستایی

    نظارت بر این طرح‌ها چند لایه است به این صورت که در یک لایه، نظارت بر وام گیرندگان است. در لایه دیگر نظارت بر بانک‌ها برای پرداخت به موقع و درست تسهیلات است و کمیته نظارت استانی هم در این بخش فعال است تا به کمک اطلاعاتی که در اختیار مسوولان قرار دارد، اقدامات قانونی انجام شود.

    شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *