×
×

فرمانده مرزبانی:
تنهاراه حل مناقشه قره‌باغ گفتمان است

  • کد نوشته: 10695
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۶
  • ۰
  • فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: گفتمان تنها راهکار مهم و اثربخش حل مناقشه بین جمهوری‌های آذربایجان و ارمنستان و پایان درگیری و جنگ میان این ۲ کشور است.
    تنهاراه حل مناقشه قره‌باغ گفتمان است
  • تبلیغ هدفمند

     فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: گفتمان تنها راهکار مهم و اثربخش حل مناقشه بین جمهوری‌های آذربایجان و ارمنستان و پایان درگیری و جنگ میان این ۲ کشور است.

    به گزارش بازار کسب کاربه نقل از پایگاه پلیس اردبیل، سردار قاسم رضایی روز سه‌شنبه در فرودگاه شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان اظهارداشت: جنگ میان این ۲ کشور خوشایند نبوده و باعث خدشه‌دار شدن احساس امنیت و آرامش مرزنشینان غیور ما شده است.

    او گفت: مرزهای پارس‌آبادمغان جزو مرزهای آرام و امن شمال کشور است و خوشبختانه حضور مرزبانان در مناطق مختلف مرزی هدفمند، تاثیرگذار و امنیت‌آفرین بوده است.

    تنهاراه حل مناقشه قره‌باغ گفتمان است
    تنهاراه حل مناقشه قره‌باغ گفتمان است

    وی هدف از این سفر را بازدید از یگان‌های مرزی و ارزیابی میزان آمادگی مرزبانان دانست و افزود: امیدواریم مناقشه و جنگ بین جمهوری‌هایآذربایجان و ارمنستان به صورت مسالمت‌آمیز حل و فصل شده و آرامش و امنیت به مناطق جنگی این ۲ کشور بازگردد.

    چهار شهرستان استان اردبیل در مرز جمهوری  آذربایجان واقع است، این استان ۳۸۰ کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان دارد.

    از زمان آغاز درگیری میان نیروهای نظامی باکو و ایروان در منطقه مورد مناقشه قره باغ که از ششم مهر آغاز شده، شاهد اصابت راکت ها و موشک های دو طرف به مناطق مرزی ایران هستیم.

    منبع: پایگاه پلیس اردبیل

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *