×
×

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان
شرایط سخت‌تر کرونایی در پیش است

  • کد نوشته: 10713
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۶
  • ۰
  • مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت:شرایط سخت کرونایی را پشت سر گذاشتیم ولی به مراتب شرایط سخت تری پیش رو داریم.
    شرایط سخت‌تر کرونایی در پیش است
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت:شرایط سخت کرونایی را پشت سر گذاشتیم ولی به مراتب شرایط سخت تری پیش رو داریم.

    دکتر صادق جلیلی روز سه‌شنبه در آیین قدردانی از کارکنان پشتیبانی بخش سلامت بیمارستان تامین اجتماعی امیرالمومنین (ع)اهواز افزود:مجموعه بخش سلامت جامعه وظیفه خطیری در مقابله و درمان بیماران مبتلابه کرونا داشته و دارند که وظیفه ماست که ازاین کارکنان که با عشق و حس انسان دوستی شبانه روز در خدمت هموطنان بوده‌اند قدردانی و سپاسگزاری کنیم.

    وی با بیان اینکه کارکنان بخش سلامت در صف مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا قرار دارند و نیروهای پشتیبان نیز با دلگرمی و عشق و ایثار مشغول خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا هستند افزود:این کارعشق و علاقه می‌خواهد که پرسنل خدوم بخش سلامت و نیروهای پشتیبان این بیمارستان از آن برخوردار بوده و هستند.

    شرایط سخت‌تر کرونایی در پیش است
    شرایط سخت‌تر کرونایی در پیش است

    جلیلی افزود:ارزش کاری مجموعه بخش سلامت که درماه‌های اخیر بیشترین فشار کاری ناشی از کرونا را متحمل شده اند با معیارهای مادی قابل سنجش نیست و اجر کاری و جهادی آنان تنها با خداوند قادر و متعال است.
    مدیردرمان تامین اجتماعی خوزستان ابراز امیدواری کرد با همراهی و مشارکت جمعی و با روحیه خستگی ناپذیر از پیک دوم کرونا در استان عبور کنیم.
    محمدرضا بهوند یوسفی رییس روابط عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان نیز از نقش برجسته ، طاقت فرسا و  راهبردی کارکنان پشتیبان و کادر درمانی بخش سلامت در درمان بیماران مبتلا به کرونا قدردانی کرد.
    به گزارش ایرنا در این آیین که با مشارکت کمپین خیریه “نفس” در سالن اجتماعات بیمارستان امیر المومنین(ع) برگزار شد از ۵۸ نفر از کارکنان پشتیبان سلامت این بیمارستان که نقش محوری در خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا داشتند با اهدا جوایز قدردانی به عمل آمد.
    بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز که بزرگترین مرکزدرمانی سازمان تامین اجتماعی در جنوب غرب کشور محسوب می‌شود در پیک نخست  شیوع ویروس کرونا در خوزستان پذیرای نزدیک به یک هزار بیمار مبتلا به بیماری کشنده و مرگبار کرونا بود.
    با شروع پیک دوم کرونا در خوزستان این بیمارستان که سه ماه قبل پس از فروکش کردن موج اول بیماری کرونا از چرخه پذیرش بیماران کرونایی خارج شده بود با درخواست ستاد استانی مبارزه با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهوار دوباره به چرخه پذیرش بیماران کرونایی بازگشت تا به همراه سه بیمارستان دیگر تامین اجتماعی در شهرهای خوزستان در خدمت مبتلایان به این بیماری قرار گیرد.
    خوزستان از ۲ ماه پیش پس از دوره کوتاه وضعیت سفید ، دوباره با افزایش موارد شناسایی و بستری بیماران مبتلا ، در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *