×
×

افتتاح پروژه بوم گردی جاذبه فرهنگی و اقتصادی دارد

  • کد نوشته: 1076
  • ۱۳۹۸-۰۴-۱۳
  • ۰
  • دکتر غلامرضا منتظری مسئول بسیج اساتید نیز در افتتاح این پروژه گفت: یکی از جلوه افزایش رضایت اجتماعی توجه به اوقات فراغت است که هم می تواند خطر و هم خاطره باشد زمانی می تواند خاطره باشد که از جاذبه های لازم برای رضایتمندی و پاسخگوی به نیاز مردم بهره مند باشد. وی با اشاره […]

    افتتاح پروژه بوم گردی جاذبه فرهنگی و اقتصادی دارد
  • تبلیغ هدفمند

    دکتر غلامرضا منتظری مسئول بسیج اساتید نیز در افتتاح این پروژه گفت: یکی از جلوه افزایش رضایت اجتماعی توجه به اوقات فراغت است که هم می تواند خطر و هم خاطره باشد زمانی می تواند خاطره باشد که از جاذبه های لازم برای رضایتمندی و پاسخگوی به نیاز مردم بهره مند باشد.

    وی با اشاره به اینکه افتتاح این آشکده می تواند تاثیرات بسزایی در سلامت جامعه داشته باشد، افزود: راههای کاهش بیکاری در جامعه کار در حوزه اقتصاد فرهنگ است بوم گردی و گردشگری علاوه بر اینکه اسباب نشا اجتماعی را فراهم می کند می تواند بخشی از نیاز اقتصادی جامعه را نیز فراهم کند.

    منتظری ادامه داد: کسی که قصد عزیمت به مشهد مقدس را دارد از گلستان عبور می کند انچه از لحاظ اقتصادی برای استان مهم است توقف مسافران است، که با افتتاح آشکده این امر محقق می شود.وی ادامه داد: زمانی گلستان بعنوان اقامت طولانی مسافران انتخاب خواهد شد که ما بتوانیم جاذبه ها را افزایش دهیم.

    منتظری تاکید کرد : امروزه مردم از مدرنیتی و صنعتی خسته شده اند و دوست دارند به حال و هوای سنتی خود شان برگردن افتتاح این آشکده می تواند اقدامات شایسته ای برای رسیدن به این هدف است.

    مسئول بسیج اساتید خاطرنشان کرد: ما باید تلاش کنیم با برنامه ریزی فضاهای جذاب را نیز افزایش دهیم که در کنار کارکرد اقتصادی کارکرد فرهنگی نیز دارد.

    وی ادامه داد: میراث فرهنگی، آداب ، رسوم خودمان را در خلال این پروژه های گردشگری به گردشگران بگنجانیم چون میراث فرهنگی حاصل تلاش پیشینیان است و باید آن را حفظ کنیم و بسط گسترش دهیم تا در آینده نیز استمرار پیدا کند.

    منتظری گفت: جوان امروزی ما از زندگی سبک زندگی اصیل ایرانی اطلاعی چندان ندارد و سبک زندگی ما مورد تهدید است  و باید سعی کنیم با برگشت به فرهنگی اصیل ایرانی سبک زندگی را جهت دهیم.

    وی یادآور شد: کار بوم گردی و گردشگری هم نشاط ملی را افزایش می دهد و هم میزان رضایت از زندگی را افزایش می دهد و هر چه این رضایتمندی بیشتر باشد پشتوانه نظام قوی تر می شود.

    مسئول بسیج اساتید تصریح کرد: یکی دیگر از  ظرفیت های جاذبه های بوم گردی این است که بسترهای مختلف برای اشتغال سالم ایجاد می کند و خودباوری را در جوانان ایجاد می کند که کار تنها در پشت میز نشستن نیست.

    منبع: بازار کسب و کار
    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *