×
×

فرمانده انتظامی گلستان
کلاهبردار۴۰ میلیاردی زیر چتر قانون

  • کد نوشته: 10831
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۷
  • ۰
  • فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری عامل کلاهبرداری 40 میلیاردی در شهرستان "گنبد کاووس" خبر داد.
    کلاهبردار۴۰ میلیاردی زیر چتر قانون
  • تبلیغ هدفمند

     فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری عامل کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی در شهرستان “گنبد کاووس” خبر داد. 

    سرهنگ” سعید دادگر” گفت: به دنبال شکایت صاحب یکی از فروشگاه های بزرگ موبایل در “گنبدکاووس” مبنی بر کلاهبرداری از وی و احتمال دست داشتن یکی از کارمندان در این زمینه، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

    فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: طی بررسی های پلیس مشخص شد، فاکتورهای خرید و فروش گوشی های تلفن همراه با یکدیگر مطابقت نداشته و فردی اقدام به صدور فاکتورهای جعلی و همچنین دستکاری در تعداد اقلام کرده است.

    سرهنگ دادگر تصریح کرد: ماموران با انجام بررسی های تکمیلی به یکی از کارمندان آن فروشگاه مشکوک و پس از هماهنگی با مرجع قضائی وی را برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر پلیس منتقل کردند.

    کلاهبردار۴۰ میلیاردی زیر چتر قانون
    کلاهبردار۴۰ میلیاردی زیر چتر قانون

    وی گفت: متهم در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود که پس از مواجهه با مستندات غیرقابل انکار پلیس اعتراف کرد که با دستکاری در فاکتورهای فروش و درج صوری تعدادی گوشی موبایل در آن ها و فروش موبایل ها به یک مالخر، مبلغ ۴۰ میلیارد ریال از این فروشگاه کلاهبرداری کرده است.

    فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری مالخر و کشف ۱۵ میلیارد ریال از گوشی های آن فروشگاه از مخفیگاه وی، اظهار داشت: هر ۲ متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.#

    منبع: پلیس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *