×
×

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی
به دنبال تورم وگرانی، بیکاری واعتیادوافزایش جرایم است

  • کد نوشته: 10840
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۷
  • ۰
  • رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی و نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تورم، گرانی، بیکاری و پدیده شوم اعتیاد امنیت جامعه را به خطر انداخته و جرایم را نیز افزایش می دهد، گفت: در حوزه پیشگیری از جرایم و افزایش ضریب امنیت باید همه مسئولان و مردم عزیز پای کار باشند.
    به دنبال تورم وگرانی، بیکاری واعتیادوافزایش جرایم است
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی و نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تورم، گرانی، بیکاری و پدیده شوم اعتیاد امنیت جامعه را به خطر انداخته و جرایم را نیز افزایش می دهد، گفت: در حوزه پیشگیری از جرایم و افزایش ضریب امنیت باید همه مسئولان و مردم عزیز پای کار باشند.

    “سید محمد پاکمهر” در دیدار با فرمانده انتظامی استان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عرصه نظم و امنیت و تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: در زندگی فردی و اجتماعی دو نعمت امنیت و سلامتی بسیار مهم و حیاتی است.

    وی با اشاره به اینکه نعمت امنیت برای آرامش و زندگی راحت و همچنین جامعه و اقتصاد پایدار لازم و ضروری است، گفت: اگر مقوله امنیت دچار اختلال شود قطعا شاهد بروز چالش ها و گرفتاری های خشن زیادی خواهیم بود.

    این مقام مسئول با بیان اینکه امنیت داخلی مقوله بسیار مهمی است، تصریح کرد: امروز راهبرد دشمن متفاوت شده اگر در گذشته به دنبال جنگ نظامی بود امروز به این نتیجه رسیده که راهبرد خود را از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر دهد و با تحریم و تورم و گرانی باعث شود تا مردم نسبت به نظام دلسرد شوند.

    نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بدترین تحریم دشمن علی رغم شعارهایی که به دروغ می دهد، تحریم دارویی ایران اسلامی است، گفت: نابسامانی های زیادی در حوزه دارویی ایجاد شده و می طلبد تا یک عزم ملی برای کمک به رفع این نابسامانی رقم بخورد.

    پاکمهر ادامه داد: آخرین حربه دشمن امروز فشار بر اقتصاد کشور و تشدید تحریم ها است، دشمن می خواهد مردم ما را به نظام اسلامی دلسرد کند، کمبود مایحتاج، مشکلاتی که در حوزه اقتصادی و معیشتی ایجاد شده و … تماما از اقداماتی است که دشمنان ما علیه کشور وضع کرده اند.

    رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما در صنایع گاز و … جزء کشور های برتر هستیم ولی بحث تحریم ها امروز تمام حوزه ها را تحت شعاع قرار داده، گفت: متاسفانه در کنار تورم و گرانی های موجود، بحث نبود شغل و پدیده شوم اعتیاد باعث خواهد شد تا جرایم افزایش پیدا کند.

    به دنبال تورم وگرانی، بیکاری واعتیادوافزایش جرایم است
    به دنبال تورم وگرانی، بیکاری واعتیادوافزایش جرایم است

    وی با اشاره به اینکه اگر این تورم و گرانی ها افزایش یابد و برای رفع آن به طور جدی چاره اندیشی نشود قطعا ضریب امنیت پایین می رود، افزود: در بحث پیشگیری از جرایم و همچنین افزایش ضریب امنیت باید همه پای کار باشند، کم کاری مسئولان باعث می شود تا امنیت پایداری که امروز به شکر خدا در کشور وجود دارد، شکننده شود.

    توجه به پرسنل ناجا و معیشت این عزیزان در دستور کار نمایندگان مجلس

    این مقام مسئول با بیان اینکه قصور و کم کاری مسئولان در حوزه ارتقاء ضریب امنیت باعث خواهد شد تا وظایف ناجا سنگین تر شود، تصریح کرد: امنیت امروز کشور و استان مرهون تلاش های شبانه روزی و ممتاز سبزپوشان عرصه نظم و امنیت است، لذا لازم است تا به پرسنل خدوم این نیرو توجه بیشتری شود.

    وی ادامه داد: بحث افزایش رضایتمندی مردم از نیروی انتظامی بالا رفته و این موضوع این را می رساند که تلاش کارکنان ناجا بیش از پیش است و لازم است تا به این قشر زحمت کش توجه شود.

    نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حفظ امنیت داخلی به مراتب از امنیت خارجی سخت تر است، گفت: قدردان زحمات شما عزیزان هستیم زیرا ثبات امنیت مرهون تلاش های شما است، امروز تمام آرمان های نظام به پاس تلاش های شبانه روزی پلیس به ثمر نشسته است و ما نیز به عنوان نمایندگان مردم در مجلس از تک تک کارکنان نیروی انتظامی به پاس این مجاهدت ها و تلاش ها تقدیر و تشکر می کنیم.

    اشراف اطلاعاتی بالا و تلاش برای انجام موفقیت آمیز ماموریت های محوله

    سردار “علیرضا مظاهری” فرمانده انتظامی استان نیز در این دیدار به اهمیت اشراف اطلاعاتی در سطح حوزه استحفاظی اشاره کرد و گفت: به شکر خدا امروز پلیس خراسان شمالی از اشرافیت اطلاعاتی بسیار بالایی برخوردار است، به نحوی که در اغتشاشات گذشته و مشکلاتی که دشمنان برای کشور ما رقم زده بودند، نیروی انتظامی خوش درخشید و با همکاری خوب مردم و تلاش تمام کارکنان باعث شد تا این فتنه ها خاموش شوند.

    وی همچنین با ارائه آماری از فعالیت ۶ ماهه پلیس خراسان شمالی در حوزه های مختلف ماموریتی، گفت: در حوزه کاهش نارضایتی مردم امروز با کاهش ۱۰ درصدی همراه هستیم و در حوزه های کشفیات مواد مخدر، جرایم جنایی و … نیز افزایش چشمگیری داشتیم.

    سردار مظاهری با بیان اینکه در حوزه تصادفات و جان باختگان نیز کاهش بسیار محسوسی داشتیم، ادامه داد: با توجه به اینکه بیشترین حجم تصادفات در محور آشخانه تا جنگل گلستان و بالعکس به وقوع می پیوندد لذا لازم است تا نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در حوزه پروژه راه این محور نیز ورود جدی تری داشته باشند تا مشکلاتی که در این محور وجود دارد کاهش پیدا کند.

    منبع: پلیس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *