×
×

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان
تخصیص۲۷۰میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان شیروانی

  • کد نوشته: 10947
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۸
  • ۰
  • مرتضی صفی پور-رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: امسال ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد ۸۸۹ فرصت شغلی برای مددجویان این شهرستان اختصاص یافته است.
    تخصیص۲۷۰میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان شیروانی
  • تبلیغ هدفمند

     مرتضی صفی پور-رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: امسال ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد ۸۸۹ فرصت شغلی برای مددجویان این شهرستان اختصاص یافته است.

    مرتضی صفی پور اظهار داشت: اعتبار یادشده در قالب طرح های اشتغال، کارفرمایی، کاریابی و توان افزایی مددجویان زیر پوشش این نهاد هزینه می شود.

    وی با بیان اینکه از این میزان اعتبار تاکنون ۱۵۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است، گفت: با اعتبارات تخصیص داده شده برای ۱۱۰ نفر فرصت شغلی ایجاد شده که بیشتر در زمینه دامداری و کسب و کار با ۸۵ فقره بوده و ۴۰ میلیارد ریال نیز در قالب کاریابی ۳۰ مورد اشتغال در پی داشته است.

    تخصیص۲۷۰میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان شیروانی
    تخصیص۲۷۰میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان شیروانی

    صفی پور افزود: طرح‌های اشتغالزایی در رشته‌های مختلف کشاورزی، صنفی، صنعتی و دامپروری بوده و مددجویان قبل از دریافت تسهیلات بانکی مهارت‌های لازم را برای ایجاد این شغل‌ها فرا گرفته‌ اند.

    رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: سال گذشته، ۴۴۸ فرصت شغلی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال برای مددجویان زیر حمایت این نهاد ایجاد شده بود.

    اکنون ۱۵ هزار و ۷۴۰ نفر مشتمل بر هفت هزار و ۲۵۳ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام هستند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *