×
×

مدیرعامل هلال احمر:
کمک مسابقات هدفمند به افزایش نشاط اجتماعی

  • کد نوشته: 11008
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۹
  • ۰
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: اجرای مسابقات پرتحرک و هدفمند گنج یابی، ابزاری برای توسعه نشاط اجتماعی در جامعه و نهادینه کردن این امر مهم است که می تواند به افزایش شور اجتماعی در استان کمک کند.
    کمک مسابقات هدفمند به افزایش نشاط اجتماعی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: اجرای مسابقات پرتحرک و هدفمند گنج یابی، ابزاری برای توسعه نشاط اجتماعی در جامعه و نهادینه کردن این امر مهم است که می تواند به افزایش شور اجتماعی در استان کمک کند.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، رضا فلاح  روز جمعه با اعلام این مطلب به رسانه ها  از اجرا و ضبط مسابقه تلویزیونی گنج یابی ویژه اعضای منتخب کانون های دانش آموزی هلال احمر استان کرمان خبر داد. 

    وی با اشاره به برگزاری مسابقه تلویزیونی گنج یابی ویژه اعضای منتخب کانون های دانش آموزی هلال احمر کرمان تصریح کرد: این مسابقات با هدف کمک به اجرای طرح یاری گران زندگی با رویکرد پیشگیری اولیه از اعتیاد، آموزش مهارت های زندگی و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شده است. 

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نقش آفرینی همه دستگاه ها در حوزه آسیب های اجتماعی افزود: اعضای جوانان بازوی بسیار مهمی برای جمعیت هلال احمر تلقی می شوند که از این رو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به صورت جدی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی ورود پیدا کرده است. 

    وی با اشاره به اینکه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر  طی سال های اخیر اقدام به انعقاد تفاهم نامه های دوجانبه و سه جانبه با ستاد مبارزه با موادمخدر و شورای اجتماعی وزارت کشور کرده ، گفت: تاکنون برنامه های آموزشی و فرهنگی زیادی از قبیل دوره های آموزشی پیمان، رویداد استارتاپی بومینو، کسب و کارهای خرد، مداخلات اجتماع محور، آموزش مهارت های زندگی ویژه والدین و دانش آموزان توسط جمعیت هلال احمر استان کرمان اجرا شده است. 

    وی توانمند سازی و ارتقای کیفیت زندگی جوانان و نوجوانان با رویکرد اجتماع محور یکی از سیاست های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت : در شرایط کنونی جامعه (شیوع ویروس کرونا) و نیاز دانش آموزان به فضایی متفاوت بدون ساختار آموزشی با ایجاد سرگرمی های هدفمند، خلاقانه و هنری، برای دستیابی به مهارت های فردی و اجتماعی، برگزاری مسابقات گنج یابی در کنار همسالان امری ضروری و بدیهی به نظر می رسد.

    فلاح تصریح کرد: اجرای مسابقه تلویزیونی گنج یابی، احساس وظیفه و مسئولیتی جهادی از سوی جمعیت هلال احمر استان کرمان با افزایش امید به زندگی و پویایی به عنوان دستاورد نشاط اجتماعی و کاهش چالش ها و ناهنجاری های اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *