×
×

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی
اهالی۱۲۴روستای سرپل‌ذهاب از نعمت گاز برخوردارند

  • کد نوشته: 11038
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۹
  • ۰
  • نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون ۱۲۴ روستای شهرستان سرپل‌ذهاب از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و عملیات گازرسانی به ۱۳۸ روستای دیگر نیز در برنامه‌زمانبندی شده باید انجام شود.
    اهالی۱۲۴روستای سرپل‌ذهاب از نعمت گاز برخوردارند
  • تبلیغ هدفمند

    نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون ۱۲۴ روستای شهرستان سرپل‌ذهاب از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و عملیات گازرسانی به ۱۳۸ روستای دیگر نیز در برنامه‌زمانبندی شده باید انجام شود.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، «شهریار حیدری» روز جمعه در حاشیه بازدید از روند گازرسانی به روستاهای سرپل‌ذهاب افزود: برخی از مناطق روستایی به دلیل عدم همکاری مردم با شرکت گاز در روند اجرایی پروژه‌های گازرسانی خلل ایجاد کردند که لازم است برای پیشرفت این پروژه ها هماهنگی و همکاری لازم با شرکت گاز و پیمانکاران آن انجام شود.

    او گفت: معارضان اجتماعی پروژه گازرسانی با تلاش فرماندار شهرستان و در مراحل قانونی رفع شده و شرکت گاز باید تا پایان سال بخش اعظمی از این روستاها را انجام دهد.

    اهالی۱۲۴روستای سرپل‌ذهاب از نعمت گاز برخوردارند

    حیدری ادامه داد: طرح گازرسانی به روستاهای پشت تنگ ذهاب نیز در هماهنگی های صورت گرفته باید در دستور کار قرار گیرد تا در یکسال آینده همه روستاهای باقی مانده سرپل ذهاب انجام شود.

    مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه نیز در این بازدید گفت: بازدید میدانی به همراه نماینده حوزه انتخابیه قصرشیرین از پروژه‌های گازرسانی به مناطق روستایی شهرستان‌های گیلانغرب، قصرشیرین و سرپل‌ذهاب انجام شد و روند اجرای پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

    سیروس شهبازی افزود: پروژه‌های مناسبی در مناطق روستایی غرب کرمانشاه در حال اجرا است که در منطقه «سرمست» و «گواور» تقریبا تمام روستاها صاحب گاز هستند و در گیلانغرب چهار پیمانکار فعالیت دارند.

    او ادامه داد: در قصرشیرین پیمانکار مربوطه در منطقه «گراوه» در حال فعالیت است و در سرپل ذهاب یک پیمانکار در «پاطاق» و یک پیمانکار در دشت‌ذهاب و ۲ پیمانکار هم در منطقه «بریموند» این شهرستان مشغول کار هستند.

    مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در ادامه گفت: اکنون ۶۰ درصد از خانوارهای روستایی سرپل ذهاب دارای نعمت گاز هستند و برای ۴۰ درصد باقیمانده نیز برنامه زمانبندی طراحی شده است.

    او اظهار داشت: پیمانکار مربوط به شهر نیز در حال فعالیت است و تاکنون ۶۰۰ علمک برای ساخت و سازهای جدید در شهر سرپل ذهاب نصب شده است.

    وی افزود: معارضان و کشاورزان در مسیر لوله گذاری بعد از اتمام عملیات می توانند کشت خود را انجام دهند از این رو مردم با پیمانکاران نهایت همکاری را داشته باشند.

    فرماندار سرپل ذهاب نیز گفت: پروژه گازرسانی به مناطق روستایی باقی مانده به خصوص دشت ذهاب، پاطاق و پشت تنگ مورد تاکید مسوولان قرار گرفت .

    «محبت جمالی‌نیا»، افزود: در برخی از پروژه ها مشکلاتی موجب کندی روند اجرای پروژه شده که در این جلسه هماهنگی های لازم انجام شد تا شرکت گاز براساس تعهدات خود اقدام نماید.

    فرماندار سرپل ذهاب در پایان بر لزوم گازرسانی به نقاط باقیمانده بخش قلعه شاهین تاکید کرد.

    سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *