مجری طرح احداث ایستگاه‌های تقویت فشار گاز شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در اسفراین گفت: بزرگ‌ترین و حساس‌ترین تولیدات وزارت نفت به شرکت لوله گستر اسفراین واگذار می‌شود.
×
×

واگذاری تولید لوله‌‎های NGL وزارت نفت به لوله گستر در اسفراین

  • کد نوشته: 11086
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۰
  • ۰
  • مجری طرح احداث ایستگاه‌های تقویت فشار گاز شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در اسفراین گفت: بزرگ‌ترین و حساس‌ترین تولیدات وزارت نفت به شرکت لوله گستر اسفراین واگذار می‌شود.
    واگذاری تولید لوله‌‎های NGL وزارت نفت به لوله گستر در اسفراین
  • تبلیغ هدفمند

    مجری طرح احداث ایستگاه‌های تقویت فشار گاز شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در اسفراین گفت: بزرگ‌ترین و حساس‌ترین تولیدات وزارت نفت به شرکت لوله گستر اسفراین واگذار می‌شود.

    تولید لوله‌‎های NGL  وزارت نفت به لوله گستر اسفراین واگذار می‌شود
    واگذاری تولید لوله‌‎های NGL وزارت نفت به لوله گستر در اسفراین

    مالک قنواتی، مجری طرح احداث ایستگاه‌های تقویت فشار گاز شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به همراه ایوب علی پور مدیر پروژه ۳۱۰۰ NGL  از روند کار و محصولات تولیدی شرکت لوله گستر اسفراین بازدید کردند.

    وی در حاشیه این بازدید در مصاحبه با خبرنگار فارس در اسفراین اظهار کرد: ما به‌عنوان مجموعه دولت و صنعت نفت وظیفه‌داریم حمایت همه‌جانبه خودمان را از تولیدات و محصولات داخلی داشته باشیم و در چنین مقطع حساسی که همه کشورها تحریم‌های ظالمانه را بر ما وارد کرده‌اند به یکی از سازنده‌های بسیار خوب و توانمند داخلی بزرگ‌ترین و حساس‌ترین تولیدات وزارت نفت را  واگذار می‌کنیم.

    قنواتی گفت: شرکت لوله گستر اسفراین از پیشینه بسیار خوبی برخوردار است و جزء فهرست سازندگان مجاز و لیست بلند وزارت نفت بوده که هم می‌توانیم از توانمندی و دانش فنی این شرکت استفاده کنیم و هم به‌طور عملی حمایت خودمان را از تولیدات داخلی داشته باشیم و تلاش خواهیم کرد توان فنی و دانش فنی شرکت لوله گستر اسفراین را به سطحی برسانیم تا زمینه ساخت لوله‌های سایز ۱۶ اینچ با کاربرد استفاده در مناطق ترش را داشته باشیم.

    مجری طرح احداث ایستگاه‌های تقویت فشار گاز شرکت نفت مناطق مرکزی ایران افزود: در حال حاضر وزارت نفت با شرکت لوله گستر اسفراین قرارداد دارد اما ترم جدیدی از تولیدات را می‌خواهیم به این شرکت واگذار کنیم تا در سال جهش تولید به پیام مقام معظم رهبری جامع عمل بپوشانیم و یک محصول نوین و جدید از یک شرکت سازنده داخلی داشته باشیم و بتوانیم ان را در صنعت نفت و صنایع بسیار حساس استفاده کنیم.

    تولید ۳۰ هزار تنی لوله گستر اسفراین طی شش ماه نخست امسال

    مازیار زند، مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین نیز گفت: بیشتر تولیدات این شرکت لوله‌های چاه و لوله‌های جریانی برای استفاده صنعت نفت است.  

    وی گفت: باوجود بیماری کرونا در شش ماهه اول امسال حدود ۳۰ هزار تن تولید داشته‌ایم که در شش ماهه دوم قراردادهای جدیدی منعقدشده و به‌زودی تولیدات آنها آغاز خواهد شد.

    زند از تولید لوله‌های جدید در این شرکت خبر داد و افزود: برای اولین بار به سفارش وزارت نفت لوله‌های NGL برای جلوگیری از هدر رفت گاز همراه نفت تولید خواهد شد که پیش از  این، گازها سوزانده می‌شدند و ازاین‌پس این گازها توسط لوله‌ها جمع‌آوری می‌شوند که در پالایشگاه‌ها قابل‌استفاده است و جلوی هدر رفت گازها گرفته می‌شود. 

    منبع: فارس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *