×
×

ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان
شکننده بودن گلستان به لحاظ شیوع کرونا

  • کد نوشته: 11189
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۰
  • ۰
  • دکتر عبدالرضا فاضل-ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان از وضع شکننده شیوع کرونا در استان خبر داد و گفت : در روزهای اخیر شاهد افزایش تعداد مبتلایان بوده ایم که در حال حاضر وضعیت 9 شهرستان زرد بوده و 2 شهرستان در شرایط قرمز به سر می برند.
    شکننده بودن گلستان به لحاظ شیوع کرونا
  • تبلیغ هدفمند

    دکتر عبدالرضا فاضل-ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان از وضع شکننده شیوع کرونا در استان خبر داد و گفت : در روزهای اخیر شاهد افزایش تعداد مبتلایان بوده ایم که در حال حاضر وضعیت ۹ شهرستان زرد بوده و ۲ شهرستان در شرایط قرمز به سر می برند.

    وی ادامه داد در حال حاضر ۳ شهرستان رامیان، گمیشان و آزادشهرنیز در وضعیت پایدار و سفید هستند .

    فاضل با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۲۹ بیمار در مراکز درمانی تحت درمان بوده که از این تعداد ۵۳ نفر تحت مراقبت ویژه و ۲۴ نفر نیز به دستگاه اکسیژن ساز ( ونتیلاتور) جهت تنفس وصل هستند.

    شکننده بودن گلستان به لحاظ شیوع کرونا
    شکننده بودن گلستان به لحاظ شیوع کرونا

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به تعداد بیماران سرپایی و بستری کرونا مثبت گفت : از ابتدای اسفند سال گذشته تا به امروز ، ۲۱ هزار و ۱۸۳ نفر مبتلا شده اند که متاسفانه طی این مدت ۹۵۷ نفر از هموطنان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

    دکتر فاضل در پایان از خطاب به شهروندان خواست تا در شرایط حساس و شکننده با استفاده از مکرر از ماسک، حفظ و رعایت فاصله اجتماعی و شستشوی مکرر دست‌ها، علاوه بر مراقبت و حفاظت از خود و خانواده در برابر ویروس کرونا از کادر درمان حمایت کنند.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *