×
×

استاندار قزوین
۶۰درصدمشکلات کشور،داخلی است

  • کد نوشته: 11613
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۵
  • ۰
  • استاندار قزوین گفت: بیش از ۶۰ درصد مشکلات کشور داخلی است و اگر بتوانیم این ۶۰ درصد را اصلاح کنیم می توانیم بسیاری از مشکلات کشور را برطرف کنیم.
    ۶۰درصدمشکلات کشور،داخلی است
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار قزوین گفت: بیش از ۶۰ درصد مشکلات کشور داخلی است و اگر بتوانیم این ۶۰ درصد را اصلاح کنیم می توانیم بسیاری از مشکلات کشور را برطرف کنیم.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: وضعیت کشور و دنیا در حوزه کرونا بسیار خطرناک است و شرایط سختی را برای مردم و مسوولان به وجود آورده است که این مهم نشان دهنده کاهش حساسیت های بهداشتی توسط مردم است. 
    استاندار قزوین افزود: از تمامی تولیدکنندگان، مدیران دستگاه ها و مردم درخواست می کنیم که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند تا با توجه به شرایط اقتصادی مجبور به تعطیلی مراکز صنعتی و اجرای مجدد محدودیت ها در استان قزوین نباشیم‌.
    وی گفت:  در صورت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی وظیفه شرعی و قانونی مسوولان استان است که محدودیت ها را به صورت مجدد اجرا کنند، البته برای روزهای آینده تصمیم های سخت گیرانه تری اعمال شده که به مردم و دستگاه های دولتی اطلاع رسانی می شود.
    این مسوول اضافه کرد: واحدهای صنعتی، اتاق بازرگانی و تمامی دستگاه های دولتی باید با حساسیت هر چه بیشتر دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند تا بدین وسیله بتوانیم خطرهای این بیماری را کاهش دهیم.
    جمالی پور اظهار داشت: در شرایط سخت اقتصادی و با توجه به دشمنی سران استکبار امروز وظیفه داریم که در کنار تولیدکنندگان قرار گرفته و بدین وسیله با اتحاد و همدلی بتوانیم مشکلات کشور را کاهش دهیم.
    استاندار قزوین افزود: امروز تمامی مسوولان باید با صنعت گران و فعالان اقتصادی تعامل و همکاری مناسبی داشته باشند و نباید یک فعال اقتصادی و تولیدکننده چندین ماه پیگیر دیدار با یک مدیر کل باشد که در چنین صورتی آن مدیرکل با برخورد سختی روبه رو خواهد شد.

    وی گفت: نسبت به استان های دیگر استان قزوین بحران های کمی را در زمینه تولید و بحران های کارگری داشته است که این مهم نتیجه زحمت های مسوولان است که باید روز به روز افزایش پیدا کند.

    ۶۰درصدمشکلات کشور،داخلی است
    ۶۰درصدمشکلات کشور،داخلی است

    جمالی پور با اشاره به اینکه قانون های سرمایه گذاری در کشور مطلوب ارزیابی نمی شود، اضافه کرد: قانون های بسیار مزاحمی در مسیر تولیدکنندگان و صنایع وجود دارد که از سوی مجلس شورای اسلامی باید برطرف شود و تمامی راهکارهای لازم برای حمایت از سرمایه گذاران اتخاذ شود.
    این مسوول اظهار داشت: وحدت، انسجام و تعامل می تواند مشکلات کشور را برطرف کند و نباید در چنین شرایطی که دشمنان از هر موضوعی برای ضربه زدن به نظام کوتاهی نمی کند در کشور با تخریب یکدیگر مسیر توسعه کشور را طولانی تر کنیم.
    جمالی پور با اشاره به دستور جلسه امروز شورای گفت و گو مبنی بر نیروگاه های مقیاس کوچک افزود: سرمایه گذاری های موجود در نیروگاه ها با چالش هایی در آینده رو به رو هستند و وزرات نیرو باید اقداماتی را در این زمینه انجام دهد تا بدین وسیله سرمایه گذاران با تضمین های مالی در این زمینه ورود کنند.
    وی اضافه کرد: در زمینه برق تولید برقی در استان از مصرف آن خیلی بیشتر است و این مهم در حالی است که استان در برخی از ماه های سال مشکلات برقی دارد که این مشکل باید برطرف شود تا بدین وسیله مجوز نیروگاه های حدید صادر شود.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *