×
×

رییس جمعیت هلال‌احمر اسفراین
پیداشدن گمشدگان شاه‌جهان باپهپاد

  • کد نوشته: 11645
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین ابراهیمی سارمی رییس جمعیت هلال‌احمر اسفراین اعلام کرد: برای اولین بار در حوزه هلال احمر کشور با استفاده از پهپاد افراد گم شده در ارتفاعات شاه جهان که از اهالی بومی منطقه برای جمع آوری گیاهان کوهی به این ارتفاعات رفته که در برگشت از مسیر خود منحرف گردیده و راه خود را گم کرده اند استفاده شد.
    پیداشدن گمشدگان شاه‌جهان باپهپاد
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین ابراهیمی سارمی رییس جمعیت هلال‌احمر اسفراین اعلام کرد: برای اولین بار در حوزه هلال احمر کشور با استفاده از پهپاد افراد گم شده در ارتفاعات شاه جهان که از اهالی بومی منطقه برای جمع آوری گیاهان کوهی به این ارتفاعات رفته که در برگشت از مسیر خود منحرف گردیده و راه خود را گم کرده اند استفاده شد.

    ابراهیمی سارمی اظهار داشت: این افراد که تعداد شان ۳ نفر بود از اهالی بومی منطقه بوده که روز پنجشنبه ۲۴مهر۹۹ برای جمع آوری گیاهان کوهی به منطقه «پلنگ‌دره بانیدر»  واقع در ارتفاعات کوه شاه جهان رفته بودند که در راه بازگشت مسیر خود را گم کرده و سرگردان شده بودند.

    پیداشدن گمشدگان شاه‌جهان باپهپاد
    پیداشدن گمشدگان شاه‌جهان باپهپاد

    وی با اشاره به تلاش ۷ ساعته تیم امداد و نجات هلال احمر گفت: نیروهای امدادی کوهستان پس از دریافت گزارش مفقودی این افراد، از ساعت ۲۰ شب پنجشنبه به منطقه اعزام شده و با کمک اهالی پس از جست و جوی بسیار توانستند افراد گم شده را سحرگاه جمعه که در سلامت کامل بودند پیدا کنند و به خانواده شان تحویل دهند.

    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *