×
×

سری مسابقات اسب دوانی آق قلا
ششمین سری ازمسابقات اسب سواری

  • کد نوشته: 11699
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۷
  • ۰
  • ششمین هفته از سری رقابت های اسب دوانی آق قلا با حضور 59 راس اسب از نژادهای ترکمن، درخون،تروبرد بدون حضور تماشاگر در 6دور با مسافت های 1200متری مشابه هفته های گذشته به لحاظ شیوع کرونا برگزار گردید.
    ششمین سری ازمسابقات اسب سواری
  • تبلیغ هدفمند

    ششمین هفته از سری رقابت های اسب دوانی آق قلا با حضور ۵۹ راس اسب از نژادهای ترکمن، درخون،تروبرد بدون حضور تماشاگر در ۶دور با مسافت های ۱۲۰۰متری مشابه هفته های گذشته به لحاظ شیوع کرونا برگزار گردید.

    دور نخست این رقابت ها با قهرمانی سوار کار کمال دلیجه عطا که سوار بر اسب بایداق کهری بود توانست مسافت هزار ۲۰۰متری را زودتر از سایرین به خط پایان برسد.

    به ترتیب قهرمان دور دوم تا چهارم این دوره از مسابقات سوارکار نورمحمدبهار با اسب امپراتور گری دوم و چابکسوار امیرمختومی با اسب بولدلوژی توانست نفر سوم این دور از مسابقات با گذر از مسافت ۱۰۰۰ متر شود.در این بین آرمین آق آتابای نیز سوار بر اسب لتس گو مقام اول دور چهارم را به خود اختصاص داد.

    در دور پنجم و ششم از سری مسابقات ششمین هفته از سری رقابت های اسب دوانی آق قلا که به مسافت ۱۲۰۰ متر بود به ترتیب اسب رگنار با چابکسورای نیما اونق و اسبیومای لووا با سوارکاری امیر مختومی موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.

    در پایان این دوره ازسری مسابقات اسب دوانی به مالکین، مربیان، و سوارکارن اسب های برتر مبلغ یک میلیاردو ۱۸۸میلیون و ۲۸۰ هزار ریال به صورت جوایز نقدی تعلق گرفت.

    همه ساله علاقمندان زیادی برای تماشای این سری از مسابقات اسب دوانی در شهرستانهای گنبد،آق قلا و بندرترکمن گرد هم آمده که متاسفانه کرونا موجب از دست دادن لذت تماشای این دوره از مسابقات در سالجاری شده است.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *