×
×

استاندار خراسان شمالی:
امنیت،لازمه توسعه اقتصادی

  • کد نوشته: 11729
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۷
  • ۰
  • استاندار خراسان شمالی گفت: وجود امنیت در جامعه، لازمه و پایه اصلی انجام کارهای اقصادی و توسعه است.
    امنیت،لازمه توسعه اقتصادی
  • تبلیغ هدفمند

     استاندار خراسان شمالی گفت: وجود امنیت در جامعه، لازمه و پایه اصلی انجام کارهای اقصادی و توسعه است.

    محمدعلی شجاعی روز یکشنبه در آیین صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: خوشبختانه در استان شاهد امنیت خوبی هستیم که این با رشادت نیروهای انتظامی محقق شده است.

    وی افزود: اگر رشادت های نیروهای مسلح و انتظامی نبود، شاهد توان ایران نبودیم، اگر این جانفشانی ها نبود ایران هم همانند بسیاری از کشورها، با اندک فشار و حمله ای تحت تاثیر قرار می گرفت.

    وی تصریح کرد: امروز با هدایت های رهبر معظم انقلاب، انسجام میان نیروهای مسلح و ملت ایران وجود دارد که این همبستگی و انسجام برگرفته از نگاه بلند فرمانده کل قوا است.

    استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه کشور ما، مردمی ترین نیروهای مسلح را دارد گفت: نیروهای مسلح ما اقتدار را به نمایش گذاشته اند، اقتداری که از ارزش های دین اسلام نشات گرفته است.

    فرمانده انتظامی خراسان شمالی نیز در این آیین با بیان اینکه این نیرو در جبهه امنیت دارای کارنامه درخشانی است، گفت: تلاش نیروی انتظامی این است که رضایت مردم تامین شود و خوشبختانه رهبر معظم انقلاب هم از فرزندان خود در نیروی انتظامی ابراز رضایت کرده اند.

    امنیت،لازمه توسعه اقتصادی
    امنیت،لازمه توسعه اقتصادی

    سردار علیرضا مظاهری با اشاره به اینکه احساس امنیت از وجود امنیت مهم تر است، اظهار داشت: امنیت و آرامش مردم، خط قرمز پلیس است و ارتقای امنیت از برنامه های نیروی انتظامی است.

    وی خاطرنشان کرد: تلاش داریم با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب، امنیت در جامعه را حفظ کرده و ارتقا دهیم.

    فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی تلاش دارد تا با اقتدار، عزتمندی و اخلاقمداری، فضایی امن برای توسعه کشور و استان فراهم شود.  

    استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور دارای ۳۰۱ کیلومتر مرز با کشور ترکمنستان است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *