×
×

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی
کشف کالای قاچاق۲.۵برابرسال گذشته

  • کد نوشته: 11757
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۷
  • ۰
  • سردار مسعود خرم‌نیا فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۹۶۸ میلیارد و ۱۶۶ میلیون ریال کالای قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان کشف و ضبط شده که ۲.۵ برابر مدت مشابه سال گذشته است.
    کشف کالای قاچاق۲.۵برابرسال گذشته
  • تبلیغ هدفمند

    سردار مسعود خرم‌نیا فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۹۶۸ میلیارد و ۱۶۶ میلیون ریال کالای قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان کشف و ضبط شده که ۲.۵ برابر مدت مشابه سال گذشته است.

    سردار مسعود خرم‌نیا افزود: در این مدت یک‌هزار و ۴۵۴ عملیات مبارزه با قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌غربی انجام شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۴ درصدی دارد.

    وی اضافه کرد: همچنین در راستای مبارزه با قاچاق سوخت ۳۳۳ هزار و ۵۶۱ لیتر انواع مواد سوختی در سطح استان کشف و ضبط شده است.

    فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در این رابطه ۷۷۰ دستگاه خودرو توقیف و یک‌هزار و ۶۰۰ نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

    کشف کالای قاچاق۲.۵برابرسال گذشته
    کشف کالای قاچاق۲.۵برابرسال گذشته

    سردار خرم نیا با اشاره به طرح رصد بازار و برخورد با جرایم اقتصادی اظهار داشت: طی این مدت ۳۳ پرونده احتکار در آذربایجان‌غربی کشف شد که ارزش آنها ۱۳۱ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال بود.

    وی افزود: دراین خصوص ۳۰ نفر متهم شناسایی و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

    مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *