×
×

استاندار قزوین
ورزش امروزیک دیپلماسی است

  • کد نوشته: 11784
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۸
  • ۰
  • استاندار قزوین گفت: ورزش علاوه بر کارکردهای مختلف در حوزه های اجتماعی و سلامت، به یک دیپلماسی برای تقویت مناسبات کشورها و دوستی بین ملت ها تبدیل شده است.
    ورزش امروزیک دیپلماسی است
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار قزوین گفت: ورزش علاوه بر کارکردهای مختلف در حوزه های اجتماعی و سلامت، به یک دیپلماسی برای تقویت مناسبات کشورها و دوستی بین ملت ها تبدیل شده است.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، هدایت الله جمالی پور بعدازظهر یکشنبه در بازدید از اداره کل ورزش و جوانان قزوین که به مناسبت گرامیداشت روز تربیت بدنی و ورزش انجام شد،افزود: امروز دیپلماسی ورزشی در مناسبات کشورها جایگاه خود را پیدا کرده است.

    وی اظهار داشت: امروز ورزش می تواند در گسترش صلح و تعمیق دوستی بین ملت ها موثر باشد.

    ورزش امروزیک دیپلماسی است
    ورزش امروزیک دیپلماسی است

    استاندار قزوین همچنین گفت: ورزش از سوی دیگر می تواند نقش مهمی در حفظ و توسعه نشاط بویژه در بین جوانان داشته باشد.

    وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به ورزش شده است،اظهار داشت: دولت با وجود همه تنگناهای مالی و اعتباری در طی سالیان اخیر، در حوزه ساخت اماکن ورزشی کارنامه خوبی از خود به جا گذاشته است.

    این مسوول گفت: احداث سالن های ورزشی و زمین های چمن مصنوعی در شهرها و روستاها و همچنین ایجاد حانه های ورزشی در روستاها فضاهای مناسبی را برای جلب اقشار مختلف به سمت ورزش فراهم آورده است.

    استاندار قزوین با بیان اینکه با توسعه ورزش، هزینه های درمانی در جامعه کاهش می یابد، اظهار داشت:باید برای تقویت فضاهای ورزشی از ظرفیت شهرداری ها، نهادهای عمومی و همچنین بخش خصوصی نیز استفاده کرد.

    جمالی پور افزود: باید برای پیشرفت و رشد هر ۲ بعد ورزش یعنی همگانی و حرفه ای تلاش کنیم و جایگاه استان قزوین در این ۲ باید ارتقا پیدا کند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *