×
×

سالجاری کلید خواهد خورد
آغازعملیات اجرایی دهکده لجستیک

  • کد نوشته: 11847
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۸
  • ۰
  • استاندار کرمانشاه گفت: عملیات اجرایی پروژه هزار میلیارد تومانی دهکده لجستیک کرمانشاه امسال آغاز می‌شود.
    آغازعملیات اجرایی دهکده لجستیک
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار کرمانشاه گفت: عملیات اجرایی پروژه هزار میلیارد تومانی دهکده لجستیک کرمانشاه امسال آغاز می‌شود.

    «هوشنگ بازوند» در نشستی با حضور مدیرعامل شرکت راه‌آهن کشور در تهران افزود: ۲۵۰ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی کرمانشاه به مجموعه راه‌آهن برای اجرای پروژه بزرگ دهکده لجستیک در سال جاری واگذار شده است.

    وی اظهار داشت: سرمایه‌گذاری این طرح بیش از یک هزار میلیارد تومان است که در فازهای مختلف توسط راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برای استان‌های غرب کشور با مرکزیت کرمانشاه انجام می‌شود.

    استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه راه‌آهن و دهکده لجستیک یک فرصت استثنایی برای کرمانشاه ایجاد می‌کند، گفت: با توجه به مرکزیت استان در غرب کشور، این طرح اهمیت ویژه ای دارد.

    آغازعملیات اجرایی دهکده لجستیک
    آغازعملیات اجرایی دهکده لجستیک

    استاندار کرمانشاه همچنین روز دوشنبه با دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران دیدار و در خصوص طرح جامع شهر کرمانشاه، مسکن اقدام ملی و برخی تغییر کاربری‌ها برای افزایش محدوده شهری بحث و تبادل نظر کرد.  

    ایجاد دهکده لجستیک راه‌آهن در اطراف شهرک صنعتی فرامان‌ کرمانشاه سال گذشته به تصویب رسید.

    دهکده لجستیک مرکز لجستیکی باظرفیت و سطح عملکردی بالا،‌ دارای حیطه فعالیت و گستره غالبا بین‌المللی (صادرات،‌ واردات،‌ ترانزیت)،‌ دارای بندر خشک و دسترسی پرظرفیت ریلی و جاده‌ای‌، جهت ترکیب، توزیع، تخلیه، بارگیری، نگهداری، خدمات ارزش افزوده، بازرسی‌های قانونی مربوط به جابجایی کالا و انجام تشریفات و کنترل‌های مرتبط گمرکی فعالیت می‌کند.

    بندر خشک منطقه‌ای محصور در داخل دهکده لجستیک است که جهت ترکیب،‌ توزیع، ‌تخلیه، بارگیری، نگهداری،‌ بازرسی‌های قانونی مربوط به جابجایی و انجام تشریفات و کنترل‌های گمرکی مرتبط با کالاهای بین‌المللی فعالیت ‌می‌کند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *