×
×

فرماندار کامیاران
بدون ماسک،خدمات ممنوع

  • کد نوشته: 11855
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۸
  • ۰
  • فرماندار کامیاران گفت: بدلیل شیوع بیماری کرونا و رشد آمار مبتلایان و فوتی‌ها در شهرستان، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به مراجعه کنندگانی که از ماسک استفاده نکنند خدمتی ارایه نمی‌کنند.
    بدون ماسک،خدمات ممنوع
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار کامیاران گفت: بدلیل شیوع بیماری کرونا و رشد آمار مبتلایان و فوتی‌ها در شهرستان، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به مراجعه کنندگانی که از ماسک استفاده نکنند خدمتی ارایه نمی‌کنند.

    مسعود الماسی با اشاره به اینکه برای تحقق این منظور ابتدا روسا و کارمندان ادارات باید خود پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، اظهار داشت: مسوولان ادارات موظف هستند بر استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و رعایت سایر پروتکل‌های بهداشتی نظارت داشته و با کارکنان خاطی برخورد کنند.

    وی اضافه کرد: همچنین از مسوولان ادارات و بانک‌های سطح شهرستان انتظار می‌رود از ارایه خدمات به اربابان رجوعی که از ماسک استفاده یا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند حتما خودداری شود.

    بدون ماسک،خدمات ممنوع
    بدون ماسک،خدمات ممنوع

    فرماندار کامیاران افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشی در اصناف مورد تاکید ستادهای ملی و استانی مبارزه با کروناست و بر استفاده از ماسک و دستکش توسط فروشندگان و صاحبان اصناف تاکید می‌شود.

    وی گفت: هر کدام از واحدهای صنفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، دستگاه‌های نظارتی از جمله گروه مشترک بهداشت و درمان، صنعت معدن تجارت و سایر دستگاه‌ها مجبور به دادن اخطار و سپس پلمب مغازه‌های در مناطق شهری و روستاهای پرجمعیت به صورت قانونی هستند.

    طبق تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا از ۲۰ مهر برای ۲ هفته برخی محدودیت‌ها برای کاهش شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده که شامل تعطیلی تالارهای پذیرایی و عروسی، عدم برگزاری هر گونه مراسم، تجمع و عدم پذیرایی در رستوران‌ها و غذاخوری‌هاست از این رو انتظار می‌رود صاحبان این اصناف برای ارتقای سطح سلامت مردم، هشدارها را جدی بگیرند.

    با توجه به تداوم وضعیت قرمز کرونا در استان و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری، آموزش مجازی دانش آموزان همچنان برقرار و برخی اماکن پرخطر نیز تا ۲ هفته آینده تعطیل است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *