×
×

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی
بهره برداری۱۷کیلومترراه روستایی

  • کد نوشته: 12163
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۳
  • ۰
  • مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: ۱۷ کیلومتر راه روستایی استان در نیمه نخست امسال در چهار شهرستان استان آسفالت شده است.
    بهره برداری۱۷کیلومترراه روستایی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: ۱۷ کیلومتر راه روستایی استان در نیمه نخست امسال در چهار شهرستان استان آسفالت شده است.

    سیدعبدالمجید نژادصفوی اظهار داشت: این میزان راه روستایی در شهرستان های بجنورد، اسفراین، مانه و سملقان و فاروج اجرا و به بهره برداری رسیده است.

    وی افزود: بر اساس اعتبار ابلاغ شده، راه و شهرسازی در سال ۹۸، هشت پروژه راه سازی در محورهای روستایی استان در دست پیگیری بوده که طول آن ۸۷ کیلومتر است و با ساخت آن هزار و ۸۰۶ خانوار از  راه مناسب بهره مند می شوند.

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: از امسال اجرای پروژه های راهسازی در محورهای روستایی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای واگذار شده است.  

    وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۸، میزان اعتبار مصوب برای پروژه های راهسازی در محورهای روستایی استان ۵۶۰ میلیارد ریال بود که از این میزان ۲۳ میلیارد ریال تخصیص یافته است.  

    بهره برداری۱۷کیلومترراه روستایی
    بهره برداری۱۷کیلومترراه روستایی

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی درباره اجرای پروژه های راهسازی در محورهای روستایی استان گفت: اکنون ۱۰۷ پروژه راه روستایی به طول ۹۲۶ کیلومتر در استان وجود دارد.  

    شاخص بهره‌مندی روستاییان خراسان شمالی از راه آسفالته ۴۳ درصد است در حالی که این رقم در کشور ۵۳ درصد است. در این زمینه برای رسیدن به میانگین کشوری باید ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی ساخته شود که اجرای آن سه هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.  

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *