×
×

رییس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) کشور،
۶۰۰۰فرصت شغلی جدیدتوسط کمیته امداد

  • کد نوشته: 12166
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۳
  • ۰
  • رییس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) کشور، ایجاد اشتغال را از راهبردهای اصلی این نهاد در راستای توانمندسازی مددجویان زیر پوشش دانست و گفت: امسال سهمیه پیش بینی شده برای استان گلستان ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی است.
    ۶۰۰۰فرصت شغلی جدیدتوسط کمیته امداد
  • تبلیغ هدفمند

    رییس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) کشور، ایجاد اشتغال را از راهبردهای اصلی این نهاد در راستای توانمندسازی مددجویان زیر پوشش دانست و گفت: امسال سهمیه پیش بینی شده برای استان گلستان ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی است.

    سیدمرتضی بختیاری اظهار داشت: متاسفانه میزان محرومیت در استان گلستان بالاست و یکی از راهکارها برای جبران، فراهم کردن فرصت‌های شغلی جدید بویژه در مناطق روستایی آن است.

    وی یادآور شد: پارسال سهمیه اشتغال پیش بینی شده برای کمیته امداد گلستان چهار هزار و ۵۰۰ نفر با نیاز تسهیلاتی یک‌هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال بود که به سبب استقبال مددجویان در نهایت این رقم به پنج هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی و پرداخت یک‌هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

    بختیاری اضافه کرد: برنامه امسال کمیته امداد کشور ایجاد فرصت شغلی برای ۲۰۰ هزار نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد با نیاز تسهیلاتی ۶۲ هزار میلیارد ریال است که از این رقم ۶ هزار شغل با یک‌هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ارزان قیمت، سهم استان گلستان می‌باشد.

    ۶۰۰۰فرصت شغلی جدیدتوسط کمیته امداد
    ۶۰۰۰فرصت شغلی جدیدتوسط کمیته امداد

    رییس کمیته امداد همچنین تامین مسکن را از دیگر راهبردهای این نهاد به منظور توانمندسازی مددجویان زیرپوشش ذکر کرد و ادامه داد: کمیته امداد در هر استان با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نیکوکاران و نیز همراهی استانداران، فرمانداران و ائمه جمعه آن ساخت مسکن برای مددجویان و نیازمندان را در دستور کار دارد.

    وی گفت: هم اکنون ساخت سه هزار مسکن برای نیازمندان گلستان درحال انجام است که یک‌هزار و ۵۰۰ واحد آن ویژه مددجویان کمیته امداد این استان با اولویت زنان سرپرست خانوار و نیز ایتام زیرپوشش است.

    بختیاری افزود: با صحبت‌هایی که با استاندار گلستان صورت گرفت؛ واحدهای مسکن نیازمندان از سه هزار واحد فعلی به پنج هزار واحد تا پایان امسال افزایش خواهد یافت.

    به گزارش ایرنا، بازدید از طرح‌های اشتغالزایی مددجویان در شهرستان‌های آزادشهر، مینودشت و علی آباد، شهرک توتستان ویژه پرورش کرم ابریشم، اداره امداد مرزی داشلی برون، بهره‌برداری از دو مرکز نیکوکاری و کارآفرینی در گرگان، ملاقات با تعدادی از مددجویان و شرکت در مراسم بهره‌برداری متمرکز از ۲ هزار و ۵۴۴ مسکن ساخته شده برای مددجویان سیل زده گلستان از جمله برنامه‌های سفر ۲ روزه رییس کمیته امداد کشور به این استان شمالی است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *