×
×

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین
تمدید محدودیت کرونا

  • کد نوشته: 12177
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۳
  • ۰
  • رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین گفت: محدودیت‌های کرونا به دلیل ادامه وضعیت قرمز این بیماری در استان برای چهارمین هفته متوالی تمدید شده است.
    تمدید محدودیت کرونا
  • تبلیغ هدفمند

     رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین گفت: محدودیت‌های کرونا به دلیل ادامه وضعیت قرمز این بیماری در استان برای چهارمین هفته متوالی تمدید شده است.

     سیدحسین بی‌نیاز عصر جمعه اظهار داشت: تمامی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، رانندگی و آموزشگاه‌های آزاد و غیردولتی کماکان تعطیل بوده و آموزش‌های آنها به صورت مجازی است و ضرورتی برای آموزش‌های حضوری افراد وجود ندارد.

    وی ادامه داد: همچنین در صورت مهیا بودن شرایط فنی و هماهنگی با مسوولان واحدهای آموزشی در مدارس، معلمان و مربیان آموزشگاه‌ها می‌توانند نسبت به تدریس و ارایه آموزش به دانش‌آموزان و افراد از منزل اقدام کنند.

    بی نیاز با بیان اینکه تمامی تجمع‌های مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و مجامع عمومی تا اطلاع ثانوی کماکان ممنوع خواهد بود، یادآور شد: تالارهای پذیرایی با ۳۰ درصد ظرفیت و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند اقدام به فعالیت‌ کنند و صندلی‌های مازاد خود را نیز باید از محل تالار جمع‌آوری نمایند.

    تمدید محدودیت کرونا
    تمدید محدودیت کرونا

    وی با اشاره به غیرفعال بودن استخرهای سرپوشیده شنا، افزود: فعالیت تمامی سالن‌های بدنسازی و باشگاه‌های ورزشی دارای مجوز به ازای هر ۱۰ متر مربع یک نفر و حداکثر با ۲۰ نفر ظرفیت در هر باشگاه بلامانع خواهد بود.

    این مسوول خاطرنشان کرد: فعالیت رستوران‌ها و فست فودها به صورت ارایه خدمات بیرون بر به مشتریان و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی به صورت نوبت دهی تلفنی و حضوری انفرادی مشتریان در محل با رعایت ضوابط بهداشتی و ضدعفونی تجهیزات بلامانع است.

    بی نیاز اضافه کرد: فعالیت قهوه‌خانه‌ها، کافه و چایخانه‌ها با ۳۰ درصد ظرفیت و با رعایت اصول بهداشتی بلامانع و آرامستان‌های سطح استان تنها برای مراسم تدفین اموات و برای بستگان درجه یک و حداکثر تا ۲۰ همراه دایر بوده اما در روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل هستند.

    وی،  ساعات کار بانک‌های استان را براساس گذشته و مطابق مقررات اعلام و افزود: جلسات اداری ضروری در سطح دستگاه‌های استان نیز با حضور حداکثر ۱۵ شرکت کننده و به مدت یک ساعت خواهد بود.

    رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین، نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل‌های این ستاد را برعهده فرمانداران و بخشداران مناطق دانست و گفت: گزارش بازدیدها از اماکن یاد شده به طور مرتب باید به کمیته امنیتی و انتظامی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان گزارش داده شود.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *