ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: نیمه نخست امسال 571 هزار و 817تن کالا از گمرکات استان آذربایجان غربی به خارج از کشور صادر شد.
×
×

ناظر گمرکات آذربایجان غربی
صادرات بیش از ۵۷۱ هزار تنی کالا از گمرکات آذربایجان غربی

  • کد نوشته: 12254
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۴
  • ۰
  • ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: نیمه نخست امسال 571 هزار و 817تن کالا از گمرکات استان آذربایجان غربی به خارج از کشور صادر شد.
    صادرات بیش از ۵۷۱ هزار تنی کالا از گمرکات آذربایجان غربی
  • تبلیغ هدفمند

    ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: نیمه نخست امسال ۵۷۱ هزار و ۸۱۷تن کالا از گمرکات استان آذربایجان غربی به خارج از کشور صادر شد.

    توحید آذربد اظهار داشت: در ۶ ماه نخست امسال، صادرات استان ۵۷۱ هزار و ۸۱۷ تن به ارزش ۹۹۸ میلیون دلار بوده است که این میزان صادرات در مدت زمان مشابه سال گذشته ۶۹۷ هزار و ۵۳۶ تن به ارزش ۸۹۹ میلیون دلار بود.

    وی اعلام کرد: میزان صادرات استان طی سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از نظر وزنی ۱۸ درصد کاهش و از نظر ارزش دلاری  11 درصد رشد نشان می دهد.

    ناظر گمرکات آذربایجان غربی خروجی صادرات سایر گمرکات از گمرکات استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: میزان خروجی صادرات سایر گمرکات از گمرکات استان طی سال جاری ۲میلیون و ۱۰۸ هزار و ۴۸۷ تن به ارزش ۴ هزار و ۶۷۶ میلیون دلار بود.

    آذربد با اشاره به کاهش سفرها به دلیل محدودیت های کرونایی، یادآور شد: در این مدت ۱۵۷ هزار و ۷۰۱ کامیون و تریلر، ۲ دستگاه اتوبوس و ۳۳۵ سواری از گمرکات استان تردد داشتند.

    منبع: فارس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *