×
×

استاندار اردبیل
افزایش۳۴درصدی صادرات

  • کد نوشته: 12334
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۴
  • ۰
  • استاندار اردبیل با اشاره به افزایش ۳۴ درصدی صادرات در نیمه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال گفت: ارزش صادرات انجام گرفته در استان بیش از ۷۰ میلیون دلار است که پیش‌بینی می‌شود این رقم تا پایان سال به بیش از ۱۵۰ میلیون دلار برسد.
    افزایش۳۴درصدی صادرات
  • تبلیغ هدفمند

     استاندار اردبیل با اشاره به افزایش ۳۴ درصدی صادرات در نیمه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال گفت: ارزش صادرات انجام گرفته در استان  بیش از ۷۰ میلیون دلار است که پیش‌بینی می‌شود این رقم تا پایان سال به بیش از ۱۵۰ میلیون دلار برسد.

    اکبر بهنامجو روز یکشنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با محور صادرات تشریح کرد: برخی محصولات و کالاها در سال جاری به سبد صادراتی استان افزوده می‌شود که این کالاها میزان ارزش صادرات استان را در سال‌های آینده به بیش از ۲۵۰ میلیون دلار می‌رساند.

    وی  ام دی اف، فرآورده‌های کارخانه پتروشیمی، صنایع بالادستی کشاورزی و لوازم خانگی را از جمله کالاهای افزوده شده به سبد صادراتی استان عنوان کرد.

    استاندار اردبیل با اشاره به مشکل صادرکنندگان استان در خصوص قیمت‌گذاری پایه در گمرک، بیان کرد: قیمت پایه برخی محصولات صادراتی با رایزنی‌های انجام گرفته به رقم واقعی رسیده و تلاش می‌شود قیمت پایه صادراتی سایر تولیدات برند استان نیز اصلاح شود.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *