×
×

نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی
پیگیرنوسانات قیمت هاباشید

  • کد نوشته: 12338
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۵
  • ۰
  • نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی بر پیگیری جدی نوسان قیمت ها توسط دستگاه های اجرایی و نظارتی در این استان تاکید کرد.
    پیگیرنوسانات قیمت هاباشید
  • تبلیغ هدفمند

     نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی بر پیگیری جدی نوسان قیمت ها توسط دستگاه های اجرایی و نظارتی در این استان تاکید کرد.

     علی حدادی روز یکشنبه در دیدار با هیات های ورزشی و مدیران موسسات مردم نهاد شهرستان ساوجبلاغ افزود: امروز یکی از مشکلات اساسی که در کشور شاهد آن هستیم تورم بوده که قیمت ها با ساعت و روز تغییر می کند.

    وی ادامه داد: براین اساس نظارت و کنترل قیمت اجناس باید با اجرای طرح های ویژه مورد توجه قرار گیرد.

    حدادی با اشاره به آسیب های ناشی از شیوع ویروس کرونا گفت: مشکلات معیشتی و بیکاری از تبعات این ویروس بوده که باید با تکیه بر توان داخلی بر مشکلات فایق آمد.

    پیگیرنوسانات قیمت هاباشید
    پیگیرنوسانات قیمت هاباشید

    وی اضافه کرد: آسیبی که در ورزش به واسطه شیوع ویروس کرونا وارد شده بسیار بوده براین اساس، شاهد تعطیلی باشگاه های خصوصی و دولتی دراین زمینه بودیم .

    این نماینده مجلس گفت: براین اساس برداشتی از صندوق توسعه ملی در موضوع کرونا داشتیم که بخشی از آن باید در بخش ورزشی هزینه شود.

    وی خاطرنشان کرد: سلامت جامعه ضروری ترین امر است که باید مورد توجه قرار گیرد و دراستان البرز باید تجهیزات و نیازهای درمانی با انسجام هرچه بیشتر مورد پیگیری قرار گیرد.

    نماینده مردم طالقان ،نظرآباد و ساوجبلاغ درمجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ورزش نباید تعطیل شود بلکه با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت ها دراین زمینه ادامه یابد.

    وی افزود: امروز شعار پاسخ مردم نیست بلکه باید وارد عرصه عمل شد و نیازها را برطرف ساخت.

    حدادی بیان داشت : در دوران هشت سال جنگ تحمیلی جانفشانی هایی را شاهد بودیم که امروز امنیت و آرامش را برای ایران اسلامی به همراه آورده است.

    وی یاد آورشد: با شرایط فعلی در حوزه دانش بنیان باید گام های موثری برداشت که استان البرز دارای ظرفیت های قبل توجهی است که می تواند بستر ساز اشتغالزایی و توسعه اقتصادی باشد.

    حدادی اضافه کرد: حمایت از کشاورزان ، اصلاح قانون مالیات برخانه های خالی ، مالیات افرادی که درآمدهای سنگینی دارند و از مالیات فرارمی کنند ، خرید تضمینی محصولات کشاورزی از جمله مسایل مهمی است که باید مورد پیگیری قرار گیرد و این مهم در مجلس مدنظر قرار گرفته است.

    وی تاکید کرد: مسکن و اشغال جوانان باید به جد دنبال شود و در بحث مسکن باید پروژه های مسکن مهرکه ساخته شده تعیین تکلیف شود.

    نماینده مردم طالقان نظراباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد مسکن وظیفه تهیه مسکن برای جوانان را دارد و باید به وظایف خود عمل کند و درهمین استان البرز طرح هایی اجرایی را دراین زمینه شاهد هستیم که باید مورد نظارت بیشتر قرار گیرد.

    وی خاطرنشان کرد: مشکل مالی، بیمه ورزش از جمله مسایلی است که در مجلس شورای اسلامی مدنظر قرار گرفته و باید دغدغه معیشت معلمان و مربیان ورزشی که مسوولیت پرورش را برعهده دارند برطرف شود.

    حدادی تاکید کرد: کارآمدی نظام دینی با عملکرد برخی از مسوولان که سهل انگاری دارند باید کنار گذاشته شود و روحیه انقلابی ترویج یابد.

    در نشست نماینده طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی  با هیات های ورزشی و موسسات مردم نهاد ساوجبلاغ  به تبادل نظر و ارایه راهکار برای حل  مشکلات و موانع بر سر راه فعالیت های ورزشی و اجتماعی پرداخته شد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *