×
×

ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان
گلستان در شرایط شکننده

  • کد نوشته: 12392
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین دکتر عبدالرضا فاضل ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان از شکننده بودن شرایط خطر شیوع کرونا در گلستان خبر داد.
    گلستان در شرایط شکننده
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین دکتر عبدالرضا فاضل ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان از شکننده بودن شرایط خطر شیوع کرونا در گلستان خبر داد.

    وی افزود: در شرایط کنونی استان به لحاظ، روند ابتلا به کووید ۱۹ با افزایش خفیف مواجه شده که این امر موجب شده تا در چراغ زرد شیوع کرونا برای ما روشن شود.

    فاضل با اشاره به وضعیت شهرهای استان به لحاظ شیوع و خطر اظهار داشت: شهرستان های آق قلا، گالیکش، گمیشان و مراوه تپه در وضعیت سفید، بندرگز در وضعیت قرمز ، مینودشت در وضعیت نارنجی و بقیه شهرستان های استان در وضعیت زرد هستند.

    وی ضمن ابراز تاسف از جان باختن ۱۰۱۳هموطن تا کنون گفت: در حال حاضر در بیمارستان های استان ۲۷۹ بیمار مبتلا به کرونا بستری اند، که از این تعداد، ۵۴ نفر در بخش مراقبت های ویژه و ۲۷ بیمار شرایط بحرانی و به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

    گلستان در شرایط شکننده
    گلستان در شرایط شکننده

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به درگیر بودن اکثر استانهای کشور تاکید کرد:خوشبختانه تا کنون گلستان هنوز درگیر موج سوم این بیماری نشده است.

    فاضل در پایان از مردم خواست: با رعایت پروتکلهای بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و برگزار نکردن مراسم های دسته جمعی، ضمن مراقبت از خود و خانواده شان، از کادر بهداشت و درمان نیز حمایت کنند.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *