فرماندار تویسرکان با بیان اینکه وضعیت کرونا در تویسرکان مطلوب نیست گفت: بنده از گزارش اکیپ‌های ۱۶گانه برای مهار کرونا در شهرستان راضی نیستم باید کار را جدی بگیریم چراکه ویروس با کسی شوخی ندارد.
×
×

فرماندار تویسرکان
وضعیت نامناسب مهار کرونا در تویسرکان

  • کد نوشته: 12496
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۶
  • ۰
  • فرماندار تویسرکان با بیان اینکه وضعیت کرونا در تویسرکان مطلوب نیست گفت: بنده از گزارش اکیپ‌های ۱۶گانه برای مهار کرونا در شهرستان راضی نیستم باید کار را جدی بگیریم چراکه ویروس با کسی شوخی ندارد.
    وضعیت نامناسب مهار کرونا در تویسرکان
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار تویسرکان با بیان اینکه وضعیت کرونا در تویسرکان مطلوب نیست گفت: بنده از گزارش اکیپ‌های ۱۶گانه برای مهار کرونا در شهرستان راضی نیستم باید کار را جدی بگیریم چراکه ویروس با کسی شوخی ندارد.

    سیدرسول حسینی در ستاد مبارزه با کرونا در محوطه فرمانداری با تاکید بر رعایت پروتکل ها و فاصله‌گذاری اجتماعی اظهار کرد: مردم باید برای مهار کرونا پای کار بیایند وگرنه از حالت هشدار خارج نخواهیم شد.

    وی ورود هیات های مذهبی با محوریت اداره تبلیغات اسلامی در راستای همیاری با مجموعه ستاد کرونا را خواستار شد و افزود: بنده از گزارش اکیپ‌های ۱۶گانه برای مهار کرونا در شهرستان راضی نیستم باید کار را جدی بگیریم چراکه ویروس با کسی شوخی ندارد.

    فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه برخی از کارکنان ادارات به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند اظهار کرد: مدیران باید بر رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی کارکنان و ارباب رجوع نظارت کامل داشته باشند.

    وی با اشاره به محصور بودن آرامستان‌های سه شهر و روستاهای شهرستان گفت: برای محصور کردن آرامستان مرکز شهر تویسرکان اعتبار گذاشتیم، موافقت‌نامه آن را هم مبادله کردیم مسوولان تا اجرای این طرح خیابان‌های منتهی به آرامستان را مسدود و تابلوهای راهنمایی و رانندگی هم نصب شود.

    حسینی با تاکید بر اینکه وضعیت کرونا در شهرستان مطلوب نیست، به گلایه  مردم از عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در برخی بانک‌ها اشاره کرد و گفت: بانک‌ها رعایت نکنند تعطیل می‌شوند.

    وی از تعطیلی مراکزی چون اماکن متبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، قنادی، آبمیوه‌فروشی‌ها و طبخ غذا، اغذیه‌فروشی‌ها، رستوران‌ها، آرایشگاه‌ها، بازارهای موقت، خدمات چاپخانه‌ها، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، مدارس، استخرها و… تا آخر هفته تعطیل هستند تاکید کرد: با کسی تعارف نداریم باید طبق مصوبات ستاد کرونا در سطح شهرستان عمل شود در غیر این صورت بر اساس قانون برخورد خواهیم کرد.

    فرماندار تویسرکان خواستار ضدعفونی کردن معابر توسط شهرداری‌ها شد و گفت: تمرکز خرید در بازار تا ساعت دو در شهر تویسرکان و بعداز ظهر در شهر سرکان است بنابراین نظارت کامل بر بازار  سرکان باید مستمر انجام شود.

    منبع: فارس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *