×
×

آغازساخت صدوسومین مدرسه خیرساز

  • کد نوشته: 12628
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۷
  • ۰
  • عملیات ساخت صد و سومین مدرسه خیرساز گنبدکاووس امروز چهارشنبه در مراسمی با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان و تعدادی از مسوولان و خیرین مدرسه ساز در روستای "داشلی علیا" از توابع بخش مرکزی این شهرستان مرزی آغاز شد.
    آغازساخت صدوسومین مدرسه خیرساز
  • تبلیغ هدفمند

     عملیات ساخت صد و سومین مدرسه خیرساز گنبدکاووس امروز چهارشنبه در مراسمی با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان و تعدادی از مسوولان و خیرین مدرسه ساز در روستای “داشلی علیا” از توابع بخش مرکزی این شهرستان مرزی آغاز شد.

    مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در مراسم آغاز عملیات اجرایی این واحد آموزشی ۶ کلاسه گفت که از مجموع ۳۵۵ ساختمان آموزشی این شهرستان، ۱۰۲ مورد آن توسط نیکوکاران ساخته شده است. 

    کمال‌الدین نظرنژاد با قدردانی از همکاری خوب مجمع خیران مدرسه‌ساز گنبدکاووس با آموزش و پرورش، افزود: مدرسه قدیمی روستای داشلی علیا برای حضور دانش آموزان نامناسب تشخیص داده شد به همین علت ساخت مدرسه جدید با کمک یکی از نیکوکاران در دستورکار قرار گرفت.

    آغازساخت صدوسومین مدرسه خیرساز
    آغازساخت صدوسومین مدرسه خیرساز

    وی اضافه کرد: با کمک چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی “مریم حصارکی” از خیرین مدرسه‌ساز ساکن استان تهران و نیز کمک ۵۰۰ میلیون ریالی اهالی این روستا، عملیات ساخت مدرسه ۶ کلاسه با زیربنای ۵۴۰ مترمربع از امروز آغاز شد.

    نظرنژاد تصریح کرد: ساخت این مدرسه در مجموع ۲۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که بقیه اعتبار مورد نیاز توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان تامین می‌شود.

    وی همچنین با تبریک هفته وحدت، ادامه داد: به مناسبت این هفته فرخنده، عملیات ساخت یک هنرستان با مشارکت خیرین در گنبدکاووس آغاز می‌شود.

    یاسر لیوانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان نیز در این مراسم با قدردانی از نیکوکاران مدرسه ساز در گنبدکاووس، گفت: درحال حاضر ۶۵ درصد از کلاس‌های درس در استان با مشارکت خیران ساخته می‌شود.

    آموزش و پرورش شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس درسال تحصیلی جاری افزون بر ۸۵ هزار دانش آموز دارد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *