×
×

استاندار قزوین
هم افزایی نیازمندرفع مشکلات

  • کد نوشته: 12659
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۹
  • ۰
  • دشمنان در جنگ اقتصادی، تمام تلاش خود را برای متوقف کردن چرخ‌های تولید کشور به کار بسته‌اند و ما باید با هم افزایی و همدلی برای رفع مشکلات صنایع در سال جهش تولید اقدام کنیم.
    هم افزایی نیازمندرفع مشکلات
  • تبلیغ هدفمند

    دشمنان در جنگ اقتصادی، تمام تلاش خود را برای متوقف کردن چرخ‌های تولید کشور به کار بسته‌اند و ما باید با هم افزایی و همدلی برای رفع مشکلات صنایع در سال جهش تولید اقدام کنیم.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از فاز نخست طرح گازرسانی به پارک صنعتی لیا، افزود: حمایت از تولید به امنیت ملی گره خورده است و باید مسوولان،  حمایت از واحدهای تولیدی را یک اصل اعتقادی بدانند و همه ظرفیت‌ها را در این زمینه بسیج کنند تا هیچ تولید کننده‌ای با چالش مواجه نشود.

    وی با بیان اینکه باید قدر فرصت‌ها را بدانیم و در مدت کوتاه مسوولیت با اقدامات ماندگار و تاثیرگذار برای حل مشکلات اقدام کنیم، اظهار داشت: امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و امیدواریم با تلاش سرمایه‌گذاران و کارآفرینان به عنوان رزمندگان این جنگ اقتصادی بتوانیم موفق باشیم.

    جمالی پور تصریح کرد: اگر بخواهیم با تهدیدات دشمنان مقابله کنیم و همراه با مردم ایران به عزت دست یابیم باید تولید، مهمترین محور حرکت ما باشد.

    وی با بیان اینکه برای ایجاد قدرت باید همه موانع تولید برطرف شود، اضافه کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و همدلی داریم و باید با هم افزایی و هماهنگی بیشتر برای مقابله با توطئه‌های دشمنان اقدام کنیم.

    نماینده عالی دولت در استان با اشاره به نقش مدیران استان در رونق تولید، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همه باید در خدمت تولید باشند و با همت و توان مضاعف و پرهیز از کم کاری برای حل مشکلات تلاش نمایند.

    وی با بیان اینکه امروز مسأله اصلی کشور، تولید اقتصاد محور است، افزود: باید از حداکثر ظرفیت‌ها برای حل مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران استان استفاده ‌شود و همه تلاش‌ها را به راه‌اندازی مجدد واحدهایی صنعتی و تولید راکد معطوف کنیم.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *