×
×

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان
توزیع بیش از۱۳۰۰۰بسته معیشتی

  • کد نوشته: 12663
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۸
  • ۰
  • فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ۱۳ هزار و ۵۵۰ بسته معیشتی و چهار هزار عدد ماسک در قالب پنجمین مرحله از کمک مومنانه در میان نیازمندان این استان توزیع می‌شود.
    توزیع بیش از۱۳۰۰۰بسته معیشتی
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ۱۳ هزار و ۵۵۰ بسته معیشتی و چهار هزار عدد ماسک در قالب پنجمین مرحله از کمک مومنانه در میان نیازمندان این استان توزیع می‌شود.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، سردار سیدصادق حسینی عصر چهارشنبه در آیین توزیع کمک‌های مومنانه اظهار داشت: همه دست بدست هم داده‌اند که به نیازمندان کمک کنند که این همان عمل به دین و پیروی از پیامبر(ص) و ائمه است که شبانه به نیازمندان یاری می‌رسانده‌اند.

    وی یادآور شد: ملت ایران این روزها همچون دفعاتی که اتفاقی در کشور افتاده است و یکپارچه کمک کرده‌ در میدان بودند و امتحان بزرگ دیگری را به خوبی گذراندند البته از خصیصه‌های ملت ایران رصد کردن عرصه‌ها و اتفاقات سیاسی و اجتماعی و حضور فعال در آن است.  

    سردار حسینی با بیان اینکه مردم با رعایت اصول بهداشتی آنچه را که می‌توانند و در توان دارند برای حفظ سلامت افراد انجام دهند، اضافه کرد: برای اینکه افراد کمتری به این بیماری مبتلا شوند باید همکاری تنگاتنگی میان مسوولان و مردم وجود داشته باشد.  

    وی افزود: فشار زیادی بر مجموعه و کارکنان بهداشت و درمان وارد شده است و همه آحاد جامعه باید ظرفیت این بخش را هم مدنظر داشته باشند.

    سردار حسینی تاکید کرد: روزهای بزرگی را پیش رو داریم که از جمله شامل هفته بسیج دانش آموزی، ١٣ آبان، سالروز کشتار دانش‌آموزی و استقرار انقلابیون در لانه جاسوسی آمریکا و روز استکبارستیزی است که توسط مردم گرامی داشته شده است.  

    وی با باین الینکه شاهد یک همبستگی کلی در کشور هستیم و می‌بینیم مسلمانان در جهان هم در مقابل اهانت به محور وحدت مسلمین یکصدا شده‌اند، گفت: دولت، سپاه و مسوولان موظف هستند به مشکلات مردم رسیدگی کنند و تاکید رهبری هم این بوده است که نیازمندترین افراد در دورترین نقاط مورد توجه قرار گیرند.  

    رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان هم در این آیین گفت: این سنت و سیره رسول اکرم(ص) است که در شرایط سخت مردم به یکدیگر کمک کنند و مردم نشان دادند چقدر نسبت به یکدیگر حساس هستند و مال و اموال خود را با خیرخواهی می‌بخشند.  

    بهرام نصراللهی زاده با اشاره به اینکه ماه مولود در کردستان ماه مدح و ثنای پیامبر(ص) که در این روزها به ماه کمک به یکدیگر تبدیل شده است،  اضافه کرد: جای تقدیر دارد که سپاه در سطحی گسترده به جمع‌آوری کمک‌های مومنانه در راستای منویات رهبری پرداخت.  

    وی یادآور شد: علاوه بر نیازمندان برخی هم مشاغل خود را از دست دادند همه باید در این شرایط سخت مراقب یکدیگر  باشیم تا این بیماری از بین رفته و آرامش و آسایش برای تک تک آحاد جامعه حاکم شود.  

    رییس مرکز اسلامی سنندج هم در این آیین با اشاره به ایام ربیع‌الاول گفت: وجود پیغمبر (ص) مایه رحمت و وحدت و برکت در جامعه اسلامی بوده است.

    ماموستا اقبال بهمنی افزود: کسانیکه تمکن مالی داشته‌اند و سال‌های گذشته در این ایام مراسم مولودی می‌گرفتند امسال هزینه‌های آن مراسمات را در قالب کمک‌های مردمی جمع‌آوری و به مستمندان و فقرا ببخشند که این بهترین گرامیداشت و جشن مولودی است.  

    وی یادآور شد: پیامبر(ص) به عنوان الگو همیشه تلاش داشتند کسی در جامعه فقیر نماند و این سیره پیامبر و اصحاب پیامبر است.  

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *