×
×

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد:
کروناجان۳۶۵نفر را گرفت

  • کد نوشته: 12813
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۹
  • ۰
  • سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به جان باختن ۳۶۵ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، گفت: مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۴ هزار و ۴۷۸ نفر رسید.
    کروناجان۳۶۵نفر را گرفت
  • تبلیغ هدفمند

    سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به جان باختن ۳۶۵ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، گفت: مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۴ هزار و ۴۷۸ نفر رسید.

    دکتر سیما سادات لاری در ارتباط زنده با شبکه خبر اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۹ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۷۵۴ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶۰۴ هزار و ۹۵۲ نفر رسید.

     وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۴۷۷ هزار و ۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند اما هنوز پنج هزار و ۱۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

     به گفته معاون وزیر بهداشت با تلاش های همکاران بخش آزمایشگاه تا کنون چهار میلیون و ۸۹۲ هزار و ۷۰۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. 

    دکتر لاری ادامه داد: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. 

    سخنگوی وزارت بهداشت یادآور شد: استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

    منبع: وبدا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *