×
×

عضو هیات رییسه فدراسیون هندبال
برگزاری مسابقه بین المللی هندبال

  • کد نوشته: 12847
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۰
  • ۰
  • عضو هیات رییسه فدراسیون هندبال گفت: برای نخستین بار در صورت مناسب بودن شرایط بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا، مسابقات بین‌المللی هندبال مردان در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور ۱۰ تیم خارجی در شهر تاریخی یزد برگزار می‌شود.
    برگزاری مسابقه بین المللی هندبال
  • تبلیغ هدفمند

    عضو هیات رییسه فدراسیون هندبال گفت: برای نخستین بار در صورت مناسب بودن شرایط بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا، مسابقات بین‌المللی هندبال مردان در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور ۱۰ تیم خارجی در شهر تاریخی یزد برگزار می‌شود.

    ابوالفضل خوشنویس با اشاره به اینکه واگذاری میزبانی به یزد مورد توافق فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است ،افزود: برگزاری این رقابت‌ها در سالگرد انقلاب در بهمن‌ماه با حضور تیم‌های ملی و تعدادی از باشگاه‌های بین المللی نقش مهمی در توسعه هندبال در این استان دارد.

    وی با بیان اینکه اسامی کشورها متعاقبا اعلام می‌شود، ادامه داد: برای برگزاری مناسب مسابقات، امکانات خوبی در بعد  سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در استان یزد وجود دارد، امیدواریم با مساعد شدن شرایط از لحاط کرونا بتوان نسبت به انجام این رخداد بین‌المللی اقدام کرد.

    برگزاری مسابقه بین المللی هندبال
    برگزاری مسابقه بین المللی هندبال

    برای نخستین بار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تیم بانوان سنگ‌آهن بافق در سال جاری به عنوان نماینده استان یزد در لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور حضور دارد.

     استان یزد ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد و ۲ هزار نفر در رشته هندبال فعال هستند.

    این استان یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۴  شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می‌کنند.

    همچنین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۳۶۵ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار افراد متوفی به بیماری کووید- ۱۹ در کشور به ۳۴ هزار و ۴۷۸ نفر رسید و ۳۱ استان همچنان از لحا شیوع کرونا در وضعیت قرمز، هشدار یا زرد قرار دارد.

    سیما سادات لاری امروز (جمعه) درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر  نهم آبان ۱۳۹۹  و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هشت هزار و ۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور شناسایی شد که از این تعداد ۲ هزار و ۷۵۴ نفر بستری شدند و  با این حساب، مجموع بیماران  به ۶۰۴ هزار و ۹۵۲ نفر رسید.

    سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تاکنون ۴۷۷ هزار و سه نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین پنج هزار و ۱۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون چهار میلیون و ۸۹۲ هزار و ۷۰۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

    لاری افزود: شرایط از لحاظ شیوع کرونا در تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان قرمز است و  هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارد.

    سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تاکنون هیچ تحقیق علمی در دنیا مدعی نشده است که درمان قطعی برای نجات بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ را شناسایی کرده باشد، بنابراین همچنان تنها راه کنترل این چالش جهانی رعایت اصول بهداشتی و پایبندی به پروتکل های بهداشتی است.

    وی افزود: از طرف دیگر در ماه ربیع الاول هستیم و این نگرانی وجود دارد که برگزاری جشن های عروسی به افزایش بیشتر این بیماری در جامعه دامن بزند، مطمئنا هیچ زوجی دوست ندارد که شروع زندگی آنها با ابتلای دوستان و اقوام به بیماری توام باشد، بنابراین با توجه به خطر جدی بیماری کووید- ۱۹ به جد از مردم می خواهیم از برگزاری مراسم عروسی در این ایام خودداری کنند.

    لاری ادامه داد: از همه مردم می خواهیم در رعایت اصول پروتکل های بهداشتی در این ایام جدی باشند و از انجام رفتارهای پر خطر که به انتقال و گسترش بیماری کووید- ۱۹ دامن می زند، بپرهیزند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *