×
×

استاندار ایلام
وحدت، میراث رهبرکبیر انقلاب

  • کد نوشته: 12851
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۰
  • ۰
  • استاندار ایلام در پیامی ضمن تبریک هفته وحدت، تاکید کرد: به یقین وحدت جهان اسلام در عصر حاضر میراث گرانبهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و اکنون مقام معظم رهبری مسأله وحدت را یک نیاز قطعی، رمز سعادت و مایه سربلندی مسلمانان و بهترین سلاح ملت ها در مقابل استکبار جهانی می دانند.
    وحدت، میراث رهبرکبیر انقلاب
  • تبلیغ هدفمند

     استاندار ایلام در پیامی ضمن تبریک هفته وحدت، تاکید کرد: به یقین وحدت جهان اسلام در عصر حاضر میراث گرانبهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و اکنون مقام معظم رهبری مسأله وحدت را یک نیاز قطعی، رمز سعادت و مایه سربلندی مسلمانان و بهترین سلاح ملت ها در مقابل استکبار جهانی می دانند.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام قاسم سلیمانی‌دشتکی به شرح زیر است: ربیع، ماه وحدت و وحدت از زیباترین واژه هاست که پیامبر رحمت و مهربانی به استناد آیات قرآن کریم و با اعتصام به حبل متین الهی و در استمرار رسالت دیگر انبیای عظام و با شعار توحید برای جوامع بشری به ارمغان آورد.

    به یقین وحدت جهان اسلام در عصر حاضر را بایست میراث گرانبهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دانست و اکنون رهبر فرزانه انقلاب به زیبایی مسأله وحدت را برای مسلمین یک نیاز قطعی و رمز سعادت و مایه سربلندی مسلمین و بهترین سلاح ملت ها در مقابل استکبار جهانی می دانند.

    وحدت، میراث رهبرکبیر انقلاب
    وحدت، میراث رهبرکبیر انقلاب

    آری وحدت مسیر سازندگی، تعالی و سعادت ماست، آنچه که امروز همه ما بیش از پیش به آن نیاز داریم اتحاد، وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران در مقابل تحریم های ظالمانه استکبار جهانی است و خوشبختانه امروز این مهم در کشور و استان بعنوان یک اصل اساسی مورد تاکید مردم و مسئولان است.

    اینجانب ضمن محکوم کردن اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)، اسلام هراسی را پروژه ای شکست خورده و نشانه عجز و ناتوانی دشمنان در مقابل منطق بلند اسلام دانسته و هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر رحمت و مهربانی، حضرت محمد مصطفی (ص) و همچنین میلاد مسعود امام جعفر صادق (ع)، ششمین اختر تابناک امامت و ولایت را به تمامی مسلمانان بویژه مردم شریف و عزیز استان ایلام که همواره با همدلی و همراهی خود در راستای تقویت وحدت و همبستگی اسلامی به زیبایی نقش آفرین بوده اند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای همگان سلامتی، سعادت و سربلندی مسئلت می کنم.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *