×
×

معاون استاندار گلستان:
اختصاص ۸ میلیارد تومان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در گلستان

  • کد نوشته: 1298
  • ۱۳۹۸-۰۶-۰۲
  • ۰
  • معاون استاندار گلستان گفت: حدود هشت میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به استان گلستان اختصاص یافت. عبدالرضا چراغعلی اظهار کرد: دو میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان اعتبار برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به استان اختصاص داده شد که این مبلغ با احتساب تفاهم‌نامه‌های همکاری با سایر بخش‌ها از جمله بهزیستی، آموزش و […]

    اختصاص ۸ میلیارد تومان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    معاون استاندار گلستان گفت: حدود هشت میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به استان گلستان اختصاص یافت.

    عبدالرضا چراغعلی اظهار کرد: دو میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان اعتبار برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به استان اختصاص داده شد که این مبلغ با احتساب تفاهم‌نامه‌های همکاری با سایر بخش‌ها از جمله بهزیستی، آموزش و پرورش، اداره امور زندان‌ها و غیره به هشت میلیارد تومان رسیده است.

    وی افزود: در زمان سیل نیز یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به استان اختصاص یافت که بین تشکل‌های مردمی فعال و خدمات‌رسان در سیل توزیع شد.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه گلستان تا سال ۹۴ رتبه دوم شیوع مصرف موادمخدر را در کشور داشت، گفت: آمارهای این بخش هر چهار سال یکبار اعلام می‌شود و براساس برآوردهای صورت گرفته گلستان در شاخص شیوع مصرف موادمخدر در جایگاه شانزدهم کشور قرار گرفته است.

    وی بیان داشت: با دستور استاندار گلستان طبق فرآیند قانونی مشخص پاکسازی نقاط آلوده در استان از هفته آینده به طور جدی آغاز می‌شود.

    چراغعلی درباره کمبود ظرفیت نگهداری و مراقبت از معتادان متجاهر نیز گفت: ظرفیت‌های لازم متناسب با نیازهای استان در زمینه جمع‌آوری و نگهداری معتادان متجاهر در استان فراهم نیست. در شهرهای گرگان و گنبدکاووس مراکز ماده ۱۶ فعال است و فرمانداری‌ها نیز مکلف به فراهم کردن شرایط لازم برای جمع‌آوری معتادان، نگهداری و درمان آنان هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *